Minkä v**un takia näen yhä unta exästä?! Erosta 3 v. ja välit huonot, ikävää ei ole!
Säännöllisesti se p**ka tulee mun uniin ja aamulla on sit ihan hömelö olo, kun yleensä unessa me ollaan taas pari ja mä olen todella onnellinen sen läsnäolosta (ja se unessa oleva tunne on pelottavan voimakas, ihan erilainen kuin jotkut unessa olevat tunteet, jämiä on jotenkin vielä aamullakin...).
Ollaan molemmat tahoillamme jo sitouduttu, mulla tosin sellanen fucbuddyjuttu ja exä ihan naimisissa...
Osaisko joku analysoida minut ja uneni, kiitos!
Kommentit (13)
En haikaile exän perään, en sitten sekuntiakaan 4 vuoden eron aikana. Minulla on nykyään ihana rakastava hyvä mies sen kusipäisen pettäjänarsistin jälkeen. Mutta meiltä jäi tavallaan asioita paljon selvittämättä tai minulle paljon traumoja suhteestamme, jossa minua kohdeltiin ala-arvoisesti. Ehkä siks kummittelee.
kanssa 2 vuotta, vasta nyt ekat unet uudesta miehestä, tähän asti unia ex:stä ja vielä seksisellaisia. turhauttavaaa.
unohdin laittaa aloitukseen. Ja vielä ihanaa seksiä onkin...! Mut se olikin ainoa juttu joka meillä toimi suht hyvin.
Lohduttavaa, että on muitakin jotka potevat samaa "vaivaa". Itellä oli/on kyllä luulo, että meidän ero tuli aika hyvin käsiteltyä aikanaan... mut eipä kai sitten.
-ap-
exästä, erosta on jo yli 6 vuotta!!
Tosin niissä unissa mietin et mitä hemmettiä hänen kanssaan vielä teen ja meinaan et nyt sanon kyllä suoraan et eihän tästä mitään tule kun en sua enää edes rakasta!! :D
Sen eron jälkeen olen seurustellut kahdesti, tämän toisen kanssa menin vasta naimisiinkin (3 vuoden seurustelun jälkeen!)
Kieltämättä unieni exä oli ensimmäinen rakkaus ja elämääni muutenkin voimakkaasti vaikuttanut henkilö, koska olin silloin vielä kovin nuori ja naiivi. Seurusteltiin 6 vuotta. ei lapsia.
En tiedä mistä ne unet johtuvat, olisi kyllä mielenkiintoista saada se selville.
Alitajuntasi haluaa sen vuoksi antaa anteeksi, luovuttaa, armahtaa pääkoppasi. Ei siinä muusta ole kyse.
Yks yö selitin exän äidille miten olen pahoillaan kun erottiin.
En yhtään haluaisi enää hänen kanssaan olla, on nykyään uusi ihana mies jonka kanssa naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Silti oli mulla entisen miehen (tai ei oltu kyllä naimississa mutta vuosiakausia yhdessä) kanssa hyviä aikoja ja ollaan kavereita yhä jossain määrin. Ei mitään hampaankolossa. Joskus kai sitä miettii millaista elämä olisi ollut jos olisikin jäänyt siihen. En silti haluaisi kokeilla..
Sekin oli seksiuni, joka ei oikeen päässy edes vauhtiin, ku mietin siinä (onnellisena?), että onhan meillä sentään vielä seksiä, vaikka on erottukin ja että mitenhän osataan, ku ei olla pitkään aikaan yhdessä puuhailtu. No, ei oikeen meinattu osatakaan ja sitten heräsin. Luojan kiitos, etten enempää oo hänestä uneksinut, ihan väleissä kyllä ollaan ja hienosti hoidetaan lapset yhdessä. Ja hänellä ihana avovaimo ja heillä jo yhteinen lapsikin. Enkä millään enkä missään muotoa haikaile exää tai meidän liittoa takaisin. Mieluummin viiletän sinkkuna. ;D
joo tässä 22-vuotias mies joka jakaa omia kokemuksia moisesta tapahtumasta! itse olen eronnut jo vajaa kaksi vuotta sitten mutta "omasta rakkaasta" luopuminen ottaa vieläkin koville. ero oli vaikea ja kumppanini ei pystynyt olemaan uskollinen koska ilmeisesti vanha suhde kummitteli vielä taustalla ja hän petti. tiedän kyllä ettei hän ole pohjimmiltaan tuollainen ja olin antamassa jo anteeksikin ja yrittämään vielä koska niin loistavasti oli hänen kanssa mennyt ja tulevaisuutta suunnitellut. olimme rakastuneita ja kehuimme toisiamme maasta taivaaseen mutta sitten kaikki kääntyi kuin salaman iskusta, emmekä ole tähänkään päivään asti saatu välejämme selvitettyä. olen käynyt psykologin juttusilla ja sen avulla päässyt paremmin yli asiasta. mutta kun luulit voittaneesi nuo tunteet paukahtaakin tuo elämäsi nainen uniin ja kaikki masennus alkaa alusta. unessa olet taas exäsi kanssa onnellinen niinkuin mitää eroa olisi edes tapahtunut. aamulla heräät multimaaliseen vitutukseen ja yksin... kertokaa omia kokemuksia kuuntelen mielelläni, nää on vaikeita asioita, suosittelen puhumaan niistä :)
Täällä kansaa yksi yli 3 vuotta sitten eronnut. Joskus näen unta exästä, useimmiten kyllä nykyisestä miehestä. Olen opiskellut hieman unientulkintaa.
unet voivat kertoa siitä, että jotain on jäänyt käsittelemättä, ja alitajunta käsittelee suhdetta öisin. Ja joka suhteessa on ollut joskus jotain hyvää, ehkä se alitajunta muistaa sen hyvyydenn, jonka te itse olette painaneet taka-alalle?
Toisaalta pitää muistaa, että useimmat unientulkinnat sanovat, että unessa kaikki henkilöt ovat sinä itse. Unet kertovat siis oman itsen eri puolista ja suhteesta omaan itseen. Eli jos sinä näet rakkaudentäyteisen unen suhteessa nyksääsi, kertoo enemmän sinun sisällä olevasta rakkaudesta kuin teidän kahden suhteesta. Sitä en osaa sanoa, että miksi se on sitten välillä se ex.... Voisiko se liittyä paikkaan tai tekemiseen?
toiset unientulkitsijat taas korostavat aina tunnetta. Eli se mitä tapahtuu, ei ole olennaista, vaan olennaistaa on tunne. Se tunne ei myöskään liity ihmisiin, vaan paljastaa tunteen, jota sinun pitäisi elämässäsi käsitellä.
Juu, tiedän tämän kaiken, osaan itse tulkita uniani, mutta siltä ärsyttää nähdä unta exäsätä.
Olen nähnyt viime viikkojen aikana useamman kerran unta exästä ja ikävöintiunta vaikka hereillä ei ole ikävä. Myös unta missä hän on toisten miesten kanssa ja arvostelee minua. Hereillä aikana asia ei pyöri edes mielessä mutta unissa kyllä. Onko tämä jotain alitajuista ikävää mitä keho koittaa kertoa
M33
Ex tyttöystäväni istuu naamallani usein unissa ja nuo seksiunet ei ole kovin kivoja kun erosta aikaa useampi vuosi
tosin meidän erosta on jo 10 vuotta ja silti se kummittelee säännöllisesti unissani. En tiedä sitten voisiko johtua epäselvästä erosta yms, kun jäi asiast selvittämättä?