Ei vittuuuu! Mä kuolen häpeästä!! Anoppi kyläili ja menkkarätti oli unohtunut vessan lattialle
Keskelle vessan lattiaa, niin näkyvälle paikalle. Ohi pääsi vain kiertämällä. Hävettää, miten mä pysty ikinä katsomaan anoppia silmiin tai menemään sinne kylään... =(
Kommentit (24)
Millainen suhde teillä on keskenään?
Tykkääkö anoppi susta noin muuten? Millainen suhde teillä on keskenään?
Kysyitpä visaisen kysymyksen. Anoppi ei kertaakaan ole puuttunut minun ja mieheni asioihin mitenkään, ohjeitakin antaa tasan niitä pyydettäessä. On sikäli erikoinen henkilö ettei koskaan ole puhunut kenestäkään pahaa. Ei minulle ja tyttärensäkin on minulle joskus sanonut että korkeintaan lievää moitetta on jostakusta antanut, mutta silloinkin asiasta, ei koskaan persoonasta. Tulee käymään meillä vaikka poikansa ei ole paikalla ja pyytää kylään ilman poikaansakin. Oikeasti en tiedä tykkääkö minusta vai sietääkö vain poikansa vuoksi ja "hiljaa kärsii". Oikeasti en siis tiedä.
Siispä laittaisin viestin, että sua nolottaa kauheasti, kun vessa oli niin kauheassa kunnossa ja pyydät, että unohtaisi koko asian, olet häpeissäsi. :) Ja se siitä sitten.
on tarkka siivouksen päälle, omassa kodissaan pyyhkii pölyjä taatusti 3 kertaa viikossa, imuroi joka päivä. Joka huone, sauna ja vessa mukaan lukien on aina tip top.
Tietää että minä olen aika suurpiirteinen siivouksen suhteen mutta ei ole koskaan sanonut mitään, ei tälläkään kertaa. Nyt tietysti ajattelee että meillä useinki jätetään menkkarätit lattialle lojumaan eikä jakseta viedä niitä roskiin asti.