Nyt järkeviä mielipiteitä
Teinkö oikein:jätin eilen mieheni lopullisesti koska paljastui kaikenlaista selkäni takana touhuttua.Kaikista pahinta on että mies on patologinen velehtelija.Hän valehtelee kaikille,jopa oma mummolleen,että saa rahaa...
ja suurin syy että erosin juuri nyt,oli että mies on katsellut minua lapsen syntymän jälkeen todella sen näköisenä että inhoaa minua.Etenkin kun on sektioarpi ja siinä sitä läskiä löllöttää.Okei,mulla on vielä kiloja,vaikka vauva jo hieman yli 5kk,toisekseen en ole koskaan laiha ollutkaan.Mutta mies katselee netissä ja kaupungilla hoikkia,nuoria tyttöjä.Kyllä minä sen ymmärrän että ne ovat kauniimpia,mutta miksi hän katselee.Haluaako loukata minua?Olen kolmikymppinen eli ilmeisimmin vanha.
Mies on myös selkeästi jotain deittipalstaa selannut...
teinkö siis oikein että jätin?
Kaiken lisäksi mies on edellisiä muijiaan pettänyt,eli tuskin on muuttunut.ja miksi muuttuis kun minä olen ruma ja läski.mutta miksi se silti ei olis halunnut erota? kai siksi kun minä teen ruuat,pesen pyykit ja siivoan...niin onhan se mukavaa kun olis taloudenhoitaja,niin voi herra keskittyä naisiin.
Kommentit (8)
kai keskustelit miehen kanssa? Mitä se sanoi?
keskustelin.ei myönnä mitään ikinä... kaikki ketkä sen tuntee,tunnen myös nää eksät,on sanonu että se on patologinen valehtelija.jopa omat sukulaisensa on varotellu mua...no mies sai raivarin,kävi rinnuksiin kii.jouduin vauva kainalos ulos soittaan apua...sit se läks karkuun
Jos toinen pettää niin ei se tee sitä sua loukatakseen.
Oletpas sinä narsisti!
pitää keskustella perinpohjin ja myös pitempään harkita asiaa. Kuulostaa vähän siltä, että teillä ei ole toimivaa keskusteluyhteyttä. Myös perheenne työnjako on pielessä.
On hyvin hankalaa parisuhteen kannalta, jos miehesi on patologinen valehtelija. Luottamus on tärkein asia hyvän parisuhteen perustana.
Miksi olet tehnyt lapsen tällaisen miehen kanssa? Eikö hänen elämäntapansa ollut tiedossasi jo ennen lapsen syntymää? Voi olla mahdollista, että mies havahtuisi ottamaan vastuun perheestään ja muuttaisi käytöstään. Se ei liene todennäköistä.
Toivon sinulle voimia haastavassa elämäntilanteessasi! Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia, jotka voivat auttaa sinua vauvan hoidossa, että saat vähän aikaa myös itsellesi?
Joo,ja enään on turha hänen ruikuttaa että eikö vois yrittää.täs on pari vuotta yritetty,mutta kun ei muutu muuksi niin... ja alkoi heti itselläkin parempi mieli.ahdisti aina se että katselee niitä tyttöjä ja jos asiasta sanoi niin ei hän oo ketää katellu,vaikka itse seisoin vieres ku miehen silmät oli päästä pudota ku niin toljotteli.ja hänen mieltymys erityisesti tosi nuoret,15-16v tytöt:0 jopa netistä haki oikein sen ikäsiä... :0 järkyttävää kun itse 33v
pitää keskustella perinpohjin ja myös pitempään harkita asiaa. Kuulostaa vähän siltä, että teillä ei ole toimivaa keskusteluyhteyttä. Myös perheenne työnjako on pielessä.
On hyvin hankalaa parisuhteen kannalta, jos miehesi on patologinen valehtelija. Luottamus on tärkein asia hyvän parisuhteen perustana.
Miksi olet tehnyt lapsen tällaisen miehen kanssa? Eikö hänen elämäntapansa ollut tiedossasi jo ennen lapsen syntymää? Voi olla mahdollista, että mies havahtuisi ottamaan vastuun perheestään ja muuttaisi käytöstään. Se ei liene todennäköistä.
Toivon sinulle voimia haastavassa elämäntilanteessasi! Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia, jotka voivat auttaa sinua vauvan hoidossa, että saat vähän aikaa myös itsellesi?
voin kertoa että en tiennyt millainen hän on oikeasti.nimittäin suhteen alussa oli normaalin oloinen,mukava jne jne.ilmeisesti osaa luikerrella tien sydämeen... mutta sitten pikkuhiljaa alkoi paljastua kaikenlaista. juu no lapsi nyt sattui tulemaan,olisin abortin tehnyt,mutta mies ja äitini kehottivat harkitsemaan.onneks en tehnyt aborttia... maailman ihanin tyttö syntyi.en minä häntä kadu.
en todellakaan:)
ei kannata uhrata elämäänsä moiseen mieheen. Ap olet fiksu jos nyt teet irtioton etkä jää pilaamaan elämääsi.
ei kannata uhrata elämäänsä moiseen mieheen. Ap olet fiksu jos nyt teet irtioton etkä jää pilaamaan elämääsi.
jep,kyllä mä nyt päätin.ja lisäks toi käsiks käyminen. ja hän viel jotain siinä raivarissaan meso,että jos hän alkaa hakkaan nii hän hakkaa kunnolla. joskus aiemmin ku suuttu,nii puristeli käsivarteni mustelmille ja sit jälkeenpäin vähätteli asiaa.että ei se nyt niin iso asia ole...
eli jos toista satuttaa,niin ei se oo kovin iso asia?!
katselin myös psykopaatin merkkejä netistä.nekin täsmää tähän tapaukseen...
kai keskustelit miehen kanssa? Mitä se sanoi?