Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kaikilla ihanat naapurit, jotka ovat ystäviänne?

Vierailija
08.07.2010 |

... ja naapurissa lapsille samanikäistä ja -henkistä seuraa?

Itse asun vähän asuntoalueen ulkopuolella, en korvessa mutta omassa rauhassa. Talomme on ihana ja koulu, pk, työpaikat kilometrin päässä. Eli kaikki ok. Joskus kuitenkin harmittelen sitä ihanien naapureiden puuttumista, jolloin voisi kesällä vain "törmätä" postilaatikolla ja jatkaa juttua grillailun ja viinin kera....

Nyt tuntuu että sosiaaliset tilanteet on järjestettävä, spontaanius puuttuu. Onko tätä sosiaalisuutta kaikilla asuntoalueilla, oikeesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella sydämellisiä ja kivoja tyyppejä, joiden kanssa tullaan hyvin juttuun ja kastellaan kukkia puolin ja toisin yms. ja grillailtu on monet kerrat. Toiset naapurit eivät edes moikkaa meille ;)

Vierailija
2/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tunnettuja nimenomaan spontaanista seurustelusta puolituttujen kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taloyhtiö on mahtava, naapurini on nykyisin yksi läheisimmistä (ellei läheisin) ystävä, olen niin onnellinen, että olen tavannut hänet! Vietämme paljon aikaa yhdessä, kerromme ilot ja surut, juhlimme kera perheidemme uudet vuodet yms.

Vierailija
4/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin alkoholiin menevä mies löytyy kyllä. Kotona ollessaan pitää kauheaa meteliä, mutta saattaa olla "reissulla" pitkiäkin aikoja jolloin alan hiljaisuudesta huolissani haistella ilmaa hänen ovensa ulkopuolella ettei ole vaan kuolleena kotonaan, esim tukehtuneena omaan oksennukseensa.

Vierailija
5/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saattoi tosin postilaatikolla törmätä naapurin emäntään, ja jutella, ja antaa lasten leikkiä keskenään. Mutta sittemmin se alkoi juosta karkuun, jos näki mun tulevan, ja nykiä lastaan perässään, ettei tarvitse edes tervehtiä.

Vierailija
6/6 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietty kaikki taloyhtiöstä osallistu, mutta juurikin me lapsiperheet olemme löytäneet spontaniuden järkätä illanistujaisia, grillailuja, lasten juttuja yhdessä. Ja ihan ex tempore voi juurikin pyytää jotkut kylään ;)