Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri väittää että harrastaa näin paljon liikuntaa (ja silti läski) uskotteko

Vierailija
07.07.2010 |

nainen on arviolta 75-kiloinen ja n. 165 cm.

Ylipainoinen kuitenkin selkeästi, ei ole mikään lihaskimppu, vaan hervottoman iso perse jne.

Väittää että JUOKSEE kolmena-neljänä iltana viikossa 5-10 km kerrallaan, ja että sen lisäksi tekee jotain lihaskuntojumppaa 1-2 kertaa viikossa kotonaan (mitähän sekin lie...) ja että vielä noiden lisäksi käy zumbassa ja uimassa kerran viikossa.

Mun mielestä aika paljon liikuntaa, ja kovaa (tuo juoksu ainakin) joten voiko pitää paikkaansa.. luulisi että olisi normaalipainossa tolla liikunnalla!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai liikkuu TÄLLÄ HETKELLÄ näin. Ensi viikolla (ja toissa viikolla) toinen tyyli. Tai sitten on tosi kova mässäilemään.

Vierailija
2/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin, ei paino riipu liikunnasta vaan liikunnan ja syömisen ja aineenvaihdunnan suhteesta. Mäkin teen tunnin (fysioterapeutin laatiman) lihaskuntojumpan joka helvetin päivä ja lisäksi pyräilen noin tunnin päivässä, mut ei se mua silti hoikkana pidä, se pitää vaan mun selän terveenä.

toisenakin vittuako se sulle kuuluu uskoa tai olla uskomatta? ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde helpolla. Tulokset alkavat kunnolla näkymään vasta PIITKän ajan kuluttua. Hyvä että harrastaa liikuntaa :) se tekee hyvää kunnolle

Vierailija
4/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuu ihan älyttömästi viikon aikana, juoksulenkillä, jumpassa, uimassa... Ja siihen päälle vielä tekee fyysisesti raskasta työtä. Pituutta 170 ja painoa yli 90kg. Sairastaa Kilpirauhasen vajaatoimintaa vai liikatoimintaa (se kuitenki missä lihoo), eikä paino pysy kurissa... Pari kertaa olen käynyt urheilemassa hänen kanssaan ja kyllä se olin minä joka sippasi ensin. Itsekin liikun 4 kertaa viikossa.

Vierailija
5/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita lajeja ja noin usein jo yli vuoden...

ap

Vierailija
6/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, mitä syö.

Vierailija
7/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella isokokoinen ja liikun paljon,mutta vartalossa se ei pahemmin näy,kun syön niin paljon herkkuja,mutta uskon mulla olevan hyvä kunto,parempi kuin monilla hoikilla jotka eivät liiku paljoa.

Vierailija
8/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toisaalta nivelet kestä juoksua, jos painoa liikaa. Ehkä työkaverisi lenkkeilee sen 5 km ja pari kertaa on juossut pidemmän lenkin. Kyllä se kymppi 3 kertaa viikossa on jo painonhallinnassa merkittävä.

Vierailija
9/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun paljon. Ja olen ylipainoinen. Olen liikkunut vuosia ja aina vaan olen ylipainoinen. Olen vain niin perso herkuille =). Mulla on rautainen kunto. Juuri yksi päivä olin sporttisen hoikan duunikaverin kanssa spinningissä, kaveri sippasi, hyvä että puhua jaksoi sen jälkeen. Minä lähdin vielä sen päälle lenkille.

Vierailija
10/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksikin, oletpa ap ärsyttävä kyttääjä ja toisten asioiden vahtija. Pidä vain huoli omista kiloistasi, jooko?

Ja toisekseen. Kyllä tuon painoisen polvet kestävät hyvin juoksua.

Vierailija
11/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kävin salilla monta vuotta, myös erilaisissa jumpissa. Ruokavaliosta se on kiinni, itse söin liikaa herkkuja ja saattoi annoskootkin olla liian isoja.

Vierailija
12/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa laihtua viikossa 500g. Näin on sanonut UKK-instituutin lääkäri. Eli liikunnalla ei juurikaan laihdu, se on se, mitä suuhunsa laittaa, mikä ratkaisee.

Itse olen laihduttanut ruokarempan avulla 11kg viime vuonna enkä harrastanut juurikaan liikuntaa. Pelkällä liikunnalla olen koittanut laihduttaa tuloksetta useita kertoja.

Eli ap:n mamma vetää ruokaa siinä määrin, ettei yks pieni lenkki tai zumba siinä paljoa paina.

Vierailija
13/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Liikunnalla ei todellakaan laihdu jos syö kuin hevonen.

Mä harrastin liikuntaa samantyylisiä määriä lähes 10 vuotta ja olin silti reilusti ylipainoinen. Vasta kun laitoin ruokavalion remonttiin, laihduin.

Vierailija
14/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma entinen työkaverini oli myös tuollainen. Ihan selkeästi ylipainoinen nuori nainen (pituutta 180 ja painoa en tiedä mutta siis ihan selvästi lihava kuitenkin), vaikka harrasti erittäin aktiivisesti liikuntaa. Ei varmasti valehdellut harrastamisistaan; näin hänet niin ison treenikassin kanssa lähes päivittäin että kukaan ei sellaista vain näön vuoksi kuljettelisi mukana. Ja lisäksi hänestä kyllä näki sen liikunnallisuuden: iho oli täydellisen kiinteä ilman minkäänlaisia muhkuroita tai löysänä roikkuvia osia, vaikka rasvakerros oli hyvin paksu. Tyttö oli fyysisesti loistokunnossa, suoriutui fyysisistä työtehtävistä paljon itseäni paremmin, oli iloinen ja pirteä, eikä ainakaan työpaikalla myöskään syönyt epäterveellisesti (enkä usko näin olleen vapaa-aikanakaan, lihottavista ruoka-aineista ainoastaan alkoholia käytti jonkin verran).

Uskon todella että on ihmisiä, joilla vain aineenvaihdunta toimii eri tavalla kuin muilla - tai itse asiassa uskon sen toimivan meillä kaikilla hieman eri tavalla. Vain ääripään tapauksissa tämä sitten näkyy ulospäin. Tiedän myös ihmisiä, jotka voivat syödä aivan älyttömästi, eivät harrasta liikuntaa eivätkä kuitenkaan liho. Emme ole samasta puusta veistettyjä tässäkään asiassa!

Vierailija
15/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta tiedän kyllä myös kokemuksesta, että aina kaikki tuommoset jutut ei aivan pidä paikkaansa. Itse onnistuin pitämään omantunnon ääneni pitkään edes pikkuisen hiljaisempana laittamalla jokaiseen liikuntakertaani pikkuisen ja pari kertaa lisää ja kertomalla siitä mielellään vielä aika monelle ihmiselle. Kuitenkin on myös mahdollista, että hän ehkä parhaina viikkoina liikkuu noin paljon, mutta todellakin on oleellista mitä hän pistää suuhunsa. Tuolla liikuntamäärällä kuitenkin kuluttaa kaloreita niin paljon, että laihtuminen on väistämätöntä, jos ruokamäärät ovat normaaleja.

Sitten 6: Sinun ystäväsi mitä ilmeisemmin valehtelee, koska hoitamattomana kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä aiheuttaa useille painonnousua, mutta sairauden toteamisen ja lääkityksen aloittamisen jälkeen nuo ongelmat kyllä katoavat. Itsellä lääketasapainon hyvään kuuntoon saamisen jälkeen painon pudotus kävi huomattavan paljon helpommaksi ja liikakilot alkoivat liikunnan ja ruokaremontin (huom! molemmat!) jälkeen sulaa varsin mukavasti pois.

Vierailija
16/17 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaa Tanssiin tähtien kanssa? Sutu Markkanen liikkuu luultavasti paljon harkoissa jne.

Vierailija
17/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihmetellyt näitä maratoonareita. Luulis olevan aika paljon treenannut, että jaksaa sen juosta. Silti vaan on tota keskivartalolihavuutta.. Uskonkin ettei liikunta tee mitään ilman ruokavalioremonttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme