Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapseni kummi luunapittelee lastaan ja nyt vaikea kunnioittaa enää tätä ihmistä

Vierailija
07.07.2010 |

Lapseni aiemmin ihan fiksulta tuntunut kummitäti kuulemma antaa lapselleen luunappeja rangaistukseksi. Kummi on mieheni sukulaisia.

Tuntuu ihan käsittämättömältä, miten joku voi tehdä noin lapselleen, kaiken lisäksi se on lailla kielletty.

Onpa vaikea enää kunnioittaa tuota kummia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan keino näpäyttää

Vierailija
2/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono perustelu kakkonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai saanko minä?

Mä sanoisin sille kummille, että tiedätkö, että Suomen laki kieltää tuollaisen toiminnan.

no eihän luunappi edes satu se on vaan keino näpäyttää

Vierailija
4/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän näpäyttää silloin tällöin syystä ja lapsi ei liian nuori tai vanha, niin en näe mitään syytä olla kunnioittamatta ihmistä.

Minulla on myös hyvä ystävä, joka antaa kevyttä piiskaa lapsilleen, jos rikkovat pahasti sääntöjä tai ovat oikein tottelemattomia. Ystäväni on myös mielestäni rakastavin ja aikaa-antavin äiti jonka tunnen. Olen oleskellut heillä pidempiä aikoja ja kaikki lapset (5) ovat kivoja, tasapainoisia ja ystävällisiä.

En itse ole valinnut ruumiillista rankaisemista, mutta en myöskään sanoisi, että se on ehdottomasti huono juttu miedosti tehtynä ja kunnon syystä. Itse olen saanut piiskaa ja tukkapöllyä alle n.9-vuotiaana, ja läheiset ja rakkaat ovat vanhemmat aina olleet. Laki kieltää asian lähinnä siitä syystä, että sillä halutaan estää lasten pahoinpitelyt.

Vierailija
5/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puolisosi kasvattaja, tai päinvastoin?