Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muiden lapsille tarve hölmöillä kun kaveri on kylässä?

Vierailija
07.07.2010 |

Meidän 5v kohdalla tämä on lähes poikkeuksetonta. Kavereitä käy kylässä n.pari kertaa viikossa ja lähes aina poika keksii jotain todella hölmöä mitä ei muutoin tee. Esim. tänään oli kaveri kylässä ja kuulin kun poika huusi kaverilleen:"tuu kattoon kun mä pissin lattialle" ja ennekuin ehdin reagoida, kuului vessasta hirveä naurunremakka ja poika oli todellakin pissaamassa pöntön viereen. Myös esim. sängyn "purkaminen" eli päiväpeitto, peitot ja tyynyt lattialle on näitä kavereille esitettäviä juttuja... Huoh, onko muilla tällaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista lasta ei olekaan joka joskus ei haluaisi vähän näyttää kaverille hölmöyksiä :D

Vierailija
2/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama homma meininki, ja kysessä on 6 v poika - varsinkin jos vieraat on tyttöjä, eli taidan olla synnyttänyt naisten "kuoliaaksinaurattajan":)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... meillä oli samanlaista hölmöilyä kun kavereita kävi vähemmän. Mitä useammin kavereita kävi oppivat pojatkin kuinka heidän kanssaan ollaan ihmisiksi. Ehkä poikasi (kuten meillä) jännittää tilanteita kun kavereita tulee eikä osaa toimia oikein niissä tilanteissa. Ja pojilla taitaa olla muutenkin aika kova näyttämisen halu... Tsemppiä! Kyllä se järki sinne päähän tulee ajan myötä :)

Vierailija
4/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin jo että tuossa meidän 5v pojassa jotain vikaa. Leikki rauhassa keskittyneesti, lukee kirjoja ja on tiedonhaluinen ja käyttäytyy nätisti ja fiksusti useimmiten. kun kavereita tulee kylään tai ollaan jossain puistossa muuttuu villieläimeksi joka riehuu räkättää ja tekee hölmöjä. onneksi ei sentään pissi lattioille mutta varmasti yllytyksestä pissisi!

Vierailija
5/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille! :)

ap

Vierailija
6/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on 16 v ja edelleen, kun on kavereita kylässä, käytäs on reteämpää ja meluisampaa ja jotenkin isottelevaa. Luulin, että menisi alakouluiässä ohi...

Vierailija
7/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen käyttäytyy kuvailemallasi tavalla, toinen ei. Turhauttavaa, mutta ei auta muu kuin kerrata sääntöjä. Tänään olivat kaverillaan kylässä, en voi kuin toivoa, että olisi ollut siellä kunnolla.

Vierailija
8/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 6-v. poika, joka toimii ihan samanlailla. Kauheeta uhoamista ja esittämistä, kun kavereita on kylässä.

Vierailija
9/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhempien silmäterä, paitsi silloin kun uusia kavereita tuli kylään. Teimme pahojamme sekä näiden kavereiden kotona että meillä. Itse olen mm. iskenyt jäätelötuutin kotimme seinään, ja kaverilla varastimme mummon säästöpossun ja rikoimme sen.

Kai se näyttämisen tarvetta oli, kuulostaa ihan uskottavalta selitykseltä. Vanhojen "luottokavereiden" kanssa tällaista ei tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi