Miksi tuo 11 v ei söisi päivällä juuri mitään mutta iltaisin syö kuin hevonen?
onkohan sillä päivällä niin kiire ulos ettei ruoka maita...
Kommentit (7)
kuin aamulla hieman ja sitten illalla sään viilettyä.
helposti syon jotain ihan pienta (tai en mitaan) paivalla ja sitten mussutan koko illan.
Itse olen toisaalta sekä kesällä että talvella sellainen, että syön oikeastaan vain iltaisin. En todellakaan syö aamuisin, joskus töissä jotain ja iltapäivällä töiden jälkeen ehkä leipää tms. Kunnon ruuan syömme yleensä vasta yhdeksän aikoihin illalla, ja sillä pärjään pitkälle seuraavaan päivään. Olen siis ollut samanlainen jo ala-asteelta lähtien, eli noin 20 vuotta. Kaiketi toisten vatsa vaan toimii noin.
kertoisi miten paljon lapsi syö illalla, niin varmaan kaunistuisivat... ei ihan mene virallisten suositusten mukaan... no, ehkä se on tämä helle mikä vie ruokahalun päivisin.
Itse olen toisaalta sekä kesällä että talvella sellainen, että syön oikeastaan vain iltaisin. En todellakaan syö aamuisin, joskus töissä jotain ja iltapäivällä töiden jälkeen ehkä leipää tms. Kunnon ruuan syömme yleensä vasta yhdeksän aikoihin illalla, ja sillä pärjään pitkälle seuraavaan päivään. Olen siis ollut samanlainen jo ala-asteelta lähtien, eli noin 20 vuotta. Kaiketi toisten vatsa vaan toimii noin.
kertoisi miten paljon lapsi syö illalla, niin varmaan kaunistuisivat... ei ihan mene virallisten suositusten mukaan... no, ehkä se on tämä helle mikä vie ruokahalun päivisin.
Pääasia, että juo.
Kuumissa maissahan valtaosa ruuasta nautitaan auringonlaskun jälkeen. Se on ihmiselle luontaista.
Itsellenikään ei päivällä ruoka maistu, kylmät juomat ja jäätelö vaan :p
Illalla sitten kun ilma viilenee niin ruokakin maistuu :)
Itse olen toisaalta sekä kesällä että talvella sellainen, että syön oikeastaan vain iltaisin. En todellakaan syö aamuisin, joskus töissä jotain ja iltapäivällä töiden jälkeen ehkä leipää tms. Kunnon ruuan syömme yleensä vasta yhdeksän aikoihin illalla, ja sillä pärjään pitkälle seuraavaan päivään.
Olen siis ollut samanlainen jo ala-asteelta lähtien, eli noin 20 vuotta. Kaiketi toisten vatsa vaan toimii noin.