Saako vesirokkoista poikaa viedä yleiselle uimarannalle?
Siis itse tauti on jo mennyt ohi eikä poika enään ole tartuttamisvaiheessa, mutta onko nolo ottaa mukaan rupinen taapero?
Kommentit (10)
että tauti voisi vielä tarttua, niin ehdoton ei. Et voi tietää, kenelle verirokon tarttuminen voi olla vaarallista. Syöpäsairaus tai raskaus ei aina näy päälle.
mutta valmistaudu pitkiin katseisiin.. Meillä oli vesirokkoa joulukuussa ja vielä pitkästi keväällä pojan iho oli arpinen. Uimahallissa sai katseita osakseen..
Menee koko kesä noitten rupien kanssa odotellessa että ihosta ei mitään enää näe!
Meillä meni kuukausi itse sairasteluun kun lapset vuorollaan siinä oli ja nyt sitten heiluttaisiin kotona 4 seinän sisällä?
Älä ny naurata!
Pitäisin sellaista vanhempaa äärimmäisen epäkohteliaana ja ajattelemattomana joka kuljettaa vesirokkoa tartuttavaa lasta julkisilla lasten leikkipaikoilla. On niitä kahluualtaita kotipihaankin.
Mutta jos vanhemmilla ei ole tarpeeksi kohteliaisuutta ja ymmärrystä muita ihmisiä kohtaan, ei lasta voi tästä syyttää....
perkele!
minun tehtäväni ei ole ajatella syöpäsairaita ja raskaanaolevia,minä menen tauteineni mihin haluan,ja ne, jotka haluavat välttää tauteja;PYSYKÖÖT KOTONAAN!
perkele!
minun tehtäväni ei ole ajatella syöpäsairaita ja raskaanaolevia,minä menen tauteineni mihin haluan,ja ne, jotka haluavat välttää tauteja;PYSYKÖÖT KOTONAAN!
Tuo leviää kyllä niin helposti että syöpäsairaiden ja raskaanaolevien ei kyllä kannattaisi käydä edes kaupassa ellei ole rokotetta (tai jo sairastanut). Enitenhän sitä tartuttaa ennenkuin edes tietää tautia sairastavansa.
Ei se enää rupisena tartu!
Vaan kun näppyvaihe loppuu ja ne kuivuu ruviksi.
Usko ny vaan! Näppyvaihe on tartuttavaa aikaa.
6
lapset menee tautisena minne vaan. Noroista ja rokoista viis, kunhan me saamme huvitella. Jos joku ei halua tartuntatautia itselleen, pysyköön kotona.
kuivat ruvet voi kestää useimpia päiviä...mutta varmasti saat paheksuvia katseita jos viet.