Löysin miehen, näin voi käydä sinkut!
Olen niin tottunut ajattelemaan elämääni sinkkuna, tapaamaan miehiä joista ei jää edes muistijälkiä, täyttämään lomat ja pyhät kalenterista tapahtumilla, etten kokisi sitä yksinäisyyden tyhjyyttä. En tiedä miten näin pääsi käymään, mutta minä ikisinkku en olekaan enään yksin. Aamulla kun heräsin ajatus yllätti minut ja tajusin kuinka onnekas olen! Olen parisuhteessa kunnollisen miehen kanssa, miehen joka on kiltti ja ihana ja haluaa minun kanssani lapsia. Kun näen vanhempia työntämässä kärryjä kuvittelen miltä meidän lapsi siinä näyttäisi, varmasti maailman suloisimmalta. Enkä edes tiennyt että haluan lapsia. Olen niin onnellinen:)
Kommentit (7)
Mistä tämä ihana mies löytyi? Kuinka vanhoja olette?
Onnea!
Mutta ota oppia tosta toisesta ketjusta eli odota nyt useampi vuosi ennen kuin alat niitä lapsia tekemään. Itsekin rakastuin ihanaan mieheen ja asiat etenivät hurjaa vauhtia, mutta edes kahden vuoden jälkeen en voi sanoa täysin tuntevani tätä ihmistä vielä, tulee uusia, yleensä ihan ihania, asioita esiin, mutta ensi innostuksen jälkeen olen huomannut ehkä jotain vähemmän kivojakin asioita. Tosin en mitään sellaista minkä takia luopuisin tästä miehestä! :-D
kenties annoitte vähän anteeksikin sille toiselle ihmiselle. Hienoa!
Suomeksi sanottuna kasvoitte hieman aikuisemmiksi ja kenties annoitte vähän anteeksikin sille toiselle ihmiselle. Hienoa!
Miulle kävi viime lokakuussa ihan samalla tavalla! Nyt asutaan yhdessä, ja häitä suunnitellaan 2013 pidettäviksi.. :D lapsia suunnitellaan sitten häiden jälkeen. Ollaan ihan järkeviä aikuisia molemmat, mies jo yli 30, joten ei ole mikään teini-iön huuma nyt kyseessä, vaan oikea, ihana, turvallinen rakkaus! Näin voi käydä. Tavattiinkin ihan kuin elokuvissa.. :D
Ei ole vielä kiire hankkia lapsia, mutta ihanaa on sitä suunnitella:)
ap
Onnea sinulle! =)