Millainen ihminen ostaa Marja Tyrnin cd:n?
Kommentit (28)
Mutta en ikinä tuhlaisi rahaan johonkin Tyrni Marjan cd-levyyn! Ei voi typerämmin rahojaan käyttää...
joutaviin kuten marja tyrnin levyyn vaikkapa kesäloma mökkireissu kuunneltavaksi.
tai Pulttibois-miesten Trio Erektus levyn? Niinpä...
Tyrni kuin Jope Ruonansuu. Mä kyllä tykkään Marja Tyrnistä, vaikka yleensä inhoan suomalaista komediaa. Marja Tyrnin lisäksi ainoa suomalainen komedia joka saa nauramaan on Kumman Kaa.
ne jotka ostaa suomalaista musiikkia. Suomalaista musiikkia. ne
ei sitä osteta.ladattu on. ihan kivaa hauska ihanaa suomen kanssaaaa...marja on ihana
itse ostaneensa!
Kertokaa nyt, millasia olette. Muakin kiinnostaa :D
kuuntelevat kyseistä levyä yön pimeinä tunteina ja hihittelevät sen "nerokkaalle" komedialle.
Kun levy sitten joskus paljastuu ystäville tai sukulaisille niin reilusti valehdellaan sen olevan työkavereiden tai muiden omaisuutta joka jostain kumman syystä joutui mökille tai auton hansikaslokeroon.
Totuus on toinen ja te tiedätte oikean tarinan. Valehtelette vain armotta ystävillenne ja sukulaisillenne! Häpeäisitte!
Oon töissä ison tavaratalon levyosastolla (pääkaupunkiseudulla), ja multa ei oo vielä kukaan sitä ostanut, vaikka levy on jo ollu myynnissä monta viikkoa. Ehkä niitä ei vaan osteta meiltä, vaan jonkin valtaväylän varren huoltamolta!
Oon töissä ison tavaratalon levyosastolla (pääkaupunkiseudulla), ja multa ei oo vielä kukaan sitä ostanut, vaikka levy on jo ollu myynnissä monta viikkoa. Ehkä niitä ei vaan osteta meiltä, vaan jonkin valtaväylän varren huoltamolta!
klämydia. påpeda, eput yms
ne jotka ostaa suomalaista musiikkia. Suomalaista musiikkia. ne
vähintään oopperatasoista, ei ainakaan hävettävää, nolottavaa suomirockia :)
säälin sinua
tortut kostumaan, suut makiaks, puolukkatorttu, omenapiirakka. Siinä ne hauskat sanat, joilla levyä myydään.
Kuuntelin spotifysta juuri, ei kovinkaan tasokasta diskohumppaa.
Kertokaa ihmeessä jos ostitte ja miksi?
Cittarissa asioiva legginseihin ja tuulihuppariin puketunut av-mamma
Marja Tyrni... Kuuntelin voicea siivotessani, ja sieltä se tuli. Naisen sukupuolielimistä keksittyjä pikkutuhmia ja kaksimielisiä vitsejä. No joo.. tavallaan ymmärrän miksi se uppoaa osaan kansaan, esim. lapsiin. Se on vähän kiellettyä ja tuhmaa ja aikuiset ei tykkää niin paljon. Tai aikuisiin, jos pitää sellaisesta huumorista.
Minulla se aiheutti lähinnä myötä häpeää ja ällötystä. Mutta.. olen minäkin kuullut, että oma huumorintajuni on outo, kun brittihuumorista pidän. :) Jonkun mielestä Monty Python on ihan sairas, minusta Tyrnissä on jotain pielessä.
Huumorintaju on jokaisen oma asia..
"Minä ihan normaali äiti ostin 8v pojalleni.." Jos ostit niin eipä voi muuta sanoa kuin että onnea valitsemallasi tiellä jne. hienoja suomalaisia sutkauksia.
kuin pikkutuhma, levyn markkinointi perustuu Tyrnin aika aidon oloiseen hahmoon ja jos suut makiaks-lauseesta jotain pikkutuhmaa keksii niin kertokaa minullekin.
Levy on enemmän leipomaterminen kuin pikkutuhma, levyn markkinointi perustuu Tyrnin aika aidon oloiseen hahmoon
"torttua kostuttaa, luottaa munaan ja rommiin" tai "uuni on kuumana aamusta asti, sinne se pannaan se lasti" ? Eikö ole muiden mielestä kaksimielisiä, tahallaan vieläpä sellaisiksi tarkoitettuja? Siinähän sen laulun idea ja vitsi mielestäni onkin. Nauraisiko sille kukaan, jos se oikeasti kertoisi leipomisesta, siis ihan oikeasti myös tarkoittaisi vain ja ainoastaan pullan leipomista? Videollakin ruiskutetaan kermavaahtoa suuhun ja livotaan sitä. Leipomotermistöä? Normi leipomo käytäntökö? MIssä leipomossa??? :D
Eli miksi ostit?
Kerrotko vielä missä asut ja ammattisi.