Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit (seksiasiaa)?

Vierailija
04.07.2010 |

Pari vuotta on mennyt ilman seksiä, joten ei mitään ehkäisyäkään käytössä tietenkään. Nyt SAATTAISI ehkä olla jotain sellaista ilmassa - mutta kortsun käyttö ei tule kuuloonkaan, jos sitä ehdotan niin en saa mitään.

Imetän, joten ei ole kuukautisia, eikä kokemukseni mukaan ala vielä ehkä puoleen vuoteen. Naimisissa, joten uusi raskaus ei olisi katastrofi, joskaan ei toivottukaan.

Panisitko, vai olisitko ilman?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta on mennyt ilman seksiä, joten ei mitään ehkäisyäkään käytössä tietenkään. Nyt SAATTAISI ehkä olla jotain sellaista ilmassa - mutta kortsun käyttö ei tule kuuloonkaan, jos sitä ehdotan niin en saa mitään. Imetän, joten ei ole kuukautisia, eikä kokemukseni mukaan ala vielä ehkä puoleen vuoteen. Naimisissa, joten uusi raskaus ei olisi katastrofi, joskaan ei toivottukaan. Panisitko, vai olisitko ilman?

oikeesti, sä joko alat antamaan tai sun mies TODELLAKIn etsii sitä muualta.

päätä ihan itse.

Vierailija
2/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oliko kyseessä synnitön sikiäminen? ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta olet imettänyt vai tulitko neitseellisesti raskaaksi?

Vierailija
4/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on reilun vuoden, ja viimeksi seksiä oli silloin, kun hän sai alkunsa. Ei siinä ole sen kummempaa. Sitä panoa edeltävä kerta oli 2½ vuotta sitten, sitä edellinen 3 vuotta sitten...

ap

Vierailija
5/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen neitsyt maria.. Mutta, onhan niitä kai olemassa ketkä sitten imettää reippaat 2v.. :D

Vierailija
6/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo syyksi miksei seksi kiinnosta?

Vierailija
7/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen neitsyt maria.. Mutta, onhan niitä kai olemassa ketkä sitten imettää reippaat 2v.. :D

Mutta tässä ketjussa ei nyt minusta ollut kysymys siitä aiheesta.

ap

Vierailija
8/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo syyksi miksei seksi kiinnosta?

Epämääräisiä perusteluja: ei huvita, ei jaksa, liian kuuma, hirveet peräpukamat niin ei kykene, pitää herätä aamulla aikaisin niin ei ehdi, kädet likaantuu... :D

ap

Vierailija
9/10 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksän kans toimi keskeytetty yhdyntä eli ei siemenii sisään:D ja se toimi vuosikausia kunnes erosimme ja otin uuden miehen jonka kanssa halusin lapsen.

Vierailija
10/10 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan naurettavaa, että mies pihtaa tuollaisia aikoja, ja tuollaisilla syillä. Mun mies on sentään tunnustanut ihan suoraan, ettei yksinkertaisesti kykene, kun olen ollut raskaana tai imettänyt. Hän kyllä tietää, että mä olen se sama nainen ja vaimo silloinkin, mutta jotenkin se äidinrooli on hänen silmissään ollut raskausaikoina ja imetysaikoina niin voimakas, ettei häntä kiinnostanut seksi minun kanssani tippaakaan.

Minä ratkaisin ongelman sillä, että haistatin paskat ja totesin, etten todellakaan aio antaa miehen mielenhäiriöiden vaikuttaa esim. imetyksen kestoon, eli en aikonut olla imettämättä tai vierottaa lasta rinnalta tosi aikaisin vain siksi, ettei mies pysty imetyksen vuoksi näkemään mua kuin äitinä, enkä todellakaan aio elää selibaatissa raskauden tai imetyksen vuoksi. Sanoin ihan suoraan miehelle, että jos hän ei kerran kykene mun seksuaalisia tarpeitani tyydyttämään, tyydytän ne muualla. Tokihan mies siitä loukkaantui, mutta kun jonkin aika asiaa oli puitu ja keskusteltu, ja mies totesi, ettei hänestä vain ole seksiin raskauden ja imetyksen aikana, hän myös totesi, että on kohtuutonta odottaa mun elävän selibaatissa sitä aikaa.

Huomautettakoon, etten minäkään ole koskaan edellyttänyt mieheltäni selibaattia mistään syystä. Naisena minulla toki on se vahvuus, ettei minun tarvitse olla äärettömän kiihottunut ja halukas seksiin pystyäkseni sitä harrastamaan, mutta yhtä lailla minun mielestäni parisuhteessa puolisoiden kuuluu tavalla tai toisella tyydyttää toistensa tarpeita, eikä kummallakaan ole oikeutta kieltää vaikkapa seksiä toiselta täysin. Kyse on kuitenkin asiasta, joka on helppo hankkia myös parisuhteen ulkopuolelta. Kimurantimmat asiat, kuten lapsettomuus yms., ovat sitten asia erikseen.

No, loppujen lopuksi meillä on päädytty siihen tilanteeseen, että tällä hetkellä meillä on aika aktiivinen seksielämä, muttei yhdessä. Minä imetän nuorinta lastamme (reilu 1v) edelleen, joten en ole mieheni silmissä edelleenkään nainen. Onneksi olen sitä kuitenkin aika monen muun miehen mielestä. Ehkäisyn osalta on sovittu, että kondomit on käytössä aina molemmilla, koska jotkut taudithan voivat jäädä oireettomiksi pitkäksi aikaa, enkä minä ainakaan halua sellaista tartuttaa miehelleni sitten, kun meillä taas joskus on yhteistäkin seksielämää. En myöskään itse halua mitään tartuntoja. No, mulla on lisäksi myös hormonikierukka, mutta sillä hoidetaan runsaiden kuukautisten aiheuttamia ongelmia, ei niinkään ehkäistä.

Mutta, jos ap välttämättä haluat seksiä miehesi kanssa, eikä kondomi käy, käykö naistenkondomi? Pessaari, ehkäisyrengas, hormonikierukka, kapseli, pillerit? Näihinhän tietysti menee jokunen hetki saada ne. Jos sitten olet varma, ettei mitään tautiriskejä ole, ja tosiaan luotat imetyksen suojaan, niin mikä jottei anna mennä vaan keskeytetyllä tai keskeytymättömällä.