Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muka 2-vuotiaita, jotka eivät koskaan ole saaneet mm. suklaata, pullaa, jädeä, makeisia jne?

Vierailija
09.10.2005 |

Meidän typy ei ole vielä ssnut varsinaista karkkia, mutta kaikkea muuta 1.5 vuotiaasta lähtien satunnaisesti. Oletteko todella nion tiukkoja? Ei pahalla...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan amnestyyn, jos annat tietosi! 2-vuotias TÄYSIMETYKSELLÄ? Et siis anna muuta ruokaa?!

Vierailija
2/13 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole mitenkään tiukkoja, vaan lapsi oli helppo pitää terveellisissä herkuissa kun on esikoinen eikä kukaan mässytä karkkia vieressä. Nyt 3-vuotiaana on maistellut jo kaikenlaista, mutta ei ole esim. tykästynyt suklaaseen yhtään. Karkkia emme osta koskaan, mutta joskus muut antavat. Jätskistä ja leivonnaisista lapsi pitää kovasti. En näe että hän olisi menettänyt mitään siinä, että aloitti herkuttelu-uransa keskimääräistä myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itse asiassa ollut 2-vuotiaana saanut mitään tommosia herkkuja.

Nytkin tyytyy kun sanoo, että nämä on aikuisten juttuja. Mutta saa kyllä pitsaa silloin kun mekin.

Vierailija
4/13 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vai syöttekö salaa herkkuja? Ei siinä mitään, hieno homma jos joku syö terveellisesti ja opettaa samat tavat lapsilleenkin. Mutta mitenkähän minä selviän? Taitaa olla kaappisyöpön ura edessä...

Vierailija
5/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin itse 3-vuotiaaksi asti tuollainen, että ei mitään sokeriherkkuja. Mulle annettiin hedelmä kun muut söi kahvipöydässä pullaa.

Vierailija
6/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohdalla ei ole kyse nipottamisesta tai tiukkuudesta vaan siitä ettei mun lapselle kelpaa mikään. Ihan hävettää välillä kyläreissuilla kun ei kelpaa pillimehut, ei kaakao, ei jäätelö ja sipsejä/keksejä se juoksee karkuun. Se ei suostu ottamaan suuhun edes niitä pastilleja joita PPH tarjoaa.

Moni sanoo et mun pitäis olla iloinen mut joskus olis kiva, edes kerran kuussa, et sillekin kelpais jälkiruoka.

Vierailija
7/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin lapsille ei anneta mitään herkkuja. Ei karkkeja, ei leivonnaisia, ei jäätelöä yms. Eivät kuulemma saa kylässäkään ottaa mitään herkkuja. Ko. nainen on ruuan suhteen hiukan erikoinen myös itse. Epäilen jonkinlaista ruokavaivaa hänellä itsellään.

Vierailija
8/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohta 2v tyttö saa satunnaisesti esim. jäätelöä, kakkua tai pullaa, mutta mehua, limpparia, suklaavanukasta, karkkia ym. ei ole saanut, eikä ole osannut kaivatakkaan. Kyllä hän niitä kerkeää vielä syödä:)

Vierailija
9/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut maistaa muutaman kerran pullaa, keksiä, kuivakakkua ja kasvispitsaa. Ei muita epäterveellisiä herkkuja. Herkuttelee rusinoilla yms. En tyrkytä herkkuja, annan ehkä sitten jos tajuaa kovasti pyytää. Karkit on tosiaankin "aikuisten juttuja". 10v isovelikään ei syö karkkia paljon koskaan. 

Vierailija
10/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän lapset siten varmaan kotihoidossa! Päiväkodissa pienet yksivuotiaat syövät jo välipalalla herkkuja kuten pizzaa, rinkeleitä, jäätelöä, pullaa, makeita kiisseleitä ja jogurtteja! Eivät kyllä pienelle ihmiselle hyväksi, mutta minkäs teet, kun ruokalistalla on ja keittäjä tarjoilee...

Vierailija
11/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1v10kk on maistellut jotain sipsejä muutaman kerran, pullaa tms. ei voi edes syödä kun on vilja- ja muna-allergia. Pysyy ruokavalio terveellisenä, glutenittomia menee paljon kyllä muuten mutta sattumoisin kasviksia ja hedelmiä km. enemmän. Jäde on ainoa poikkeus, sitä meni viime kesänä melko usein. Mehuja joissa ei ole lisättyä sokeria tai makeutusaineita. Rusinat ja kuivahedelmät ja pähkinät on hyviä.

Vierailija
12/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1,5-vuotiaalla on hyvin laaja sanavarasto liittyen herkkuihin joita pyytää kovaäänisesti: keksii, jäätelöö, kaakaoo, pullaa jne raikaa oikein huutamalla. Hänen pisin lauseensa on ollut "mennään syömään jäätelöö". On paljon persompi makealle kuin isoveljet, en tiedä miksi.

Lasten isä hoitaa heitä kotona, ja valitettavasti antaa aika paljon herkkuja. Samoin isovanhemmat. Olen heille kaikille jutellut aiheesta, mutta ei paljoa vaikuta.

Vierailija
13/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä 11vuotiaita jotka ei ole saaneet karkkia tai jädeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän