Miksi olet hereillä näin aikaisin?
Minä imetin juuri kolmikuisen vauvamme enkä saanut unta. On flunssa ja se haittaa nukkumista. Vähän kuumakin, mutta olen vilukissa ja minusta on vain kiva, että on helteet!
Ihmettelen, että vauva ei ole ainakaan vielä saanut minulta flunssaa. Voisiko maidon vasta-aineet auttaa, vaikka itse sainkin flunssan?
Kommentit (10)
niin paljon, että oli pakko nousta päästämään se sisälli. siihen havahtui koira, joka piti päästää aamupisulle. Eipä enää väsytä! Taidan lähteä koiran kanssa lenkillle kun ei ole vielä niin tautisen kuuma.
ihanaa pääsee nukkumaan kohta murujen viereen kotiin :)
Taidan lähteä lenkille, kun muu perhe vielä nukkuu.
ja odottaa heräävänsä joskus klo 15 jälkeen tänään
meiän aamuvirkku poika herätti.. aurinko paistaa suoraan makuuhuoneeseen ja pimennysverhosta ja mustista verhoista huolimatta valo tulee huoneeseen ja poika herää ihan liian aikaisin.
Aamupalat on syöty ja kohta lähdetään uimaan kun rannalla on varmaan tilaa :) (Minä, mies ja 2 lasta)
heräilen normaalisti, ilman herätystäkin, puoli kuuden aikoihin. Nyt kesällä aurinko herättää aikain.
Muu perhe nukkuu vielä, kisun kanssa aamukahvitellaan.
...vaan muut nukkuvat liian pitkään!
saapui juuri neljänneltä yöltä kotiin, syön "iltapalaa" ja menen nukkumaan, herätys klo 14. Ihanaa, hyvää yötä.
lisäksi närästää/refluksoi. Ei paljon nukuta.