Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö pitkien ihmisten raskausmahat jotenkin pienemmiltä, vai miksi

Vierailija
03.07.2010 |

miehen sisko, kahden ihan normaalikokoisena syntyneen lapsen äiti, kauhistelee taas minun vatsani kokoa? Sf-mitta koko ajan keskikäyrällä, painoa tullut lisää alle keskiarvon, en ole ylipainoinen. Miehen sisko siis on paljon pidempi kuin minä, onko sitten niin, että maha tuntuu pitkillä ihmisillä suhteessa pienemmältä?

Tulee vaan itsellekin ihan paranoidi olo, kun toinen tuntuu olevan niin kauhean huolissaan vatsan koosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä taas tulee pituusmitta nopeasti vastaan, joten kohtu alkaa kasvaa vauvan mukana eteenpäin. Mitta kuitenkin voi olla aivan sama vaikka lyhyellä vatsa tulisikin enemmän esiin.

Vierailija
2/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmettelin vatsan esille tuloa vaikka vauva kasvoi aivan viikkojen mujkaisesti. Ja siis itse olen lyhyt.

Lyhyillä taas tulee pituusmitta nopeasti vastaan, joten kohtu alkaa kasvaa vauvan mukana eteenpäin. Mitta kuitenkin voi olla aivan sama vaikka lyhyellä vatsa tulisikin enemmän esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika lyhytselkäinen eli lantion ja alimpien kylkiluiden väli lyhyt. Tottakai se maha pullottaa ulos, kun ei mahdu edes osittain sinne "sisälle".

Vierailija
4/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jotenkin sanoa tämä asia seuraavalla kerralla. Minä olen 165cm ja lyhytselkäinen, miehen sisko ainakin 10cm mua pidempi.

ap

Vierailija
5/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin vauva voi "upota". Pienikokoisella tulee aiemmin vastaan tila itse vatsaontelossa, jolloin vauva alkaa pullahtaa ulospäin.

Vierailija
6/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienilantio ja hoikka, niin vatsa näyttää isommalta kuin oikeastaan onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä