Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Festaripyykkiä,

Vierailija
03.07.2010 |

nuori mies jätti juhannuksen retkikassin kaverin autoon, sieltä se ilmestyi meidän khh eilen, kun uusille festareille oli lähtö, lemu oli niin hirveä ettei edes kassia voinut ottaa uuteen rientoon.

Nyt olen pessyt tuon mudan sekaisen tunkkaisen kostean pyykin kaksi kertaa runsaalla pesupulverimäärällä, yhä hirvittävän tunkkainen pyykki roikkuu nyt ulkona ja saa roikkuakin ainakin viikon, jonka jälkeen se on vielä pestävä.

Kysymys kuuluu onko jotain hajunsyöjää jolla saisi edes uudet shortsit pelastettua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli pakko pestä kun khh ja koko talo haisi niin hirveälle.

Kokeillaan ensi soodaa.

ap

Vierailija
2/7 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on turha toivo saada hajuja pois. Pese 60 asteessa, niin saattaa olla toivoa hajujen miedontumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nuorisoa kiinnosta huolehtia kamppeistaan.

Vierailija
4/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vähän gasoa ja tulta perään.

Vierailija
5/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli ei ole vielä menetetty! Kokeilepa pestä pyykki etikalla, eli etikkaa runsaasti, vaikkapa kaksi pesupallollista, EI muuta pesuainetta ja huuhteluainelokeroon myös etikkaa kunnon tujaus.

Toinen keino on laittaa ruokasoodaa (reilusti) pesupulverin joukkoon ja sitten etikkaa huuhteluun.

Vierailija
6/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei festari-ikäinen pese itse pyykkiään, kun on sen tuohon kuntoon saattanut? Meillä kassi ois odottanut pojan huoneessa hamaan tulevaan. Olkoon ilman vaatteita sitten...

Vierailija
7/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sillä on pesty jälkikasvun jalkapallosukkia ja säärisuojia (jotka haisevat väkisinkin aivan järkyttävältä 99% ajasta).

Tosin olen myös samaa mieltä siitä, että festari-ikäisen olisi jo syytä osallistua vaatehuoltoon.