Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinku Suviseuroille

Vierailija
02.07.2010 |

Hei,

olimme viime kesänä ihan uteliaisuuttamme Suviseuroilla, kun ne olivat aika lähellä. Nyt olisin kovasti halunnut Liperiin, mutten jaksanut ajaa niin pitkää matkaa.

Emme ole ns. uskomassa, uskossa kylläkin. Mistä tässä oikein on kyse? Viime vuonna Sana jäi aika vähälle, sillä oli tosi kuuma ja meillä on kolme pientä lasta, joita piti juottaa, syöttää ja pissattaa. Silti seuroista jäi jotenkin tosi hyvä olo.

Voiko seuroille jatkossa vain tulla? Emme tunne ketään vanhoillislestaodilaisia, joten aika ulkopuoliseksi siellä itsensä tuntee, vaikka muuten tunnelma on hyvä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei päästy koska saimme vauvan viikko sitten. Ei niin pienen kanssa voi lähteä sinne kun on kumminkin erilaisia bakteerikantoja jne. Ensi vuonna sitten!

Suviseuroja voi kuunnella netistä

www.suviseurat.fi

Vierailija
2/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taivutetaan sisäpaikallissijoilla: suviseuroissa, suviseuroista, suviseuroihin (suviksiin, suvareihin). Ei sanota myöskään Oululla, Helsingillä, Koivistossa tai Tampereessa. Mistähän tuo ulkopaikallissijojen käyttö juontaa juurensa suviseuroista puhuttaessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutko oikeasti, että tyttäristäsi tulee jotain tahdottomia synnytyskoneita, jotka vielä aivopestään uskomaan haluavansa itsekin tehdä lapsia liukuhihnalta.

Vierailija
4/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kaikki ihania ja ystävällisiä, ja raskkaita toisille..

Itse olen lestadiolainen, ja olin Liperissäkin :)

TERVETULOA KAIKKI!!

=)

Vierailija
5/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa TV7:skaa ja katsokaa pitkään ja usein, kaikkia ohjelmia vaikka salaa kaikilta, jos kiinnostaa.

Se on tervettä uskoa!

Itse en ole mennyt kasteelle vielä, enkä tunne ketään ns. uskovaisia. Olen vaan katsonut kanavaa ja tajunnut, että se usko löytyy omasta sydämestä, jos on löytyäkseen. Ei siihen mitään seurakuntia tarvita.

Ja jos se usko on siellä sisälläsi, se näkyy koko elämässäsi, jokaisessa teossasi, sanoissasi aina!

Mielestäni siis se pitää ensin sisäitää itse, eikä lähteä sokkona, hukassa olevana etsimään sitä itsensä ulkopuolelta. Ja kun sen lopulta löytää itsestään, onkin valmis etsimään sellaisia ihmisiä, jotka ovat myös löytäneet sen itsestään.

Itsekin luulin, että voisin neuvoa ja opastaa "eksyneitä lampaita", mutta enhän minä voi - minulle vain nauretaan.

Eli minun pitää vain löytää lammaslaumani? Ja uskon sen kyllä olevan juurikin jossakin, jossa ketään ei tuomita, eikä anneta sääntöjä eli helluntailaisuudessa tai muussa vapaakirkossa?

Ajatteleeko kukaan muu näin, vai olenko joku alien?

Vierailija
6/8 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Viikon päästä vietetään opistoseuroja Jämsässä kristillisellä kansanopistolla. Sinnekin saa mennä kuka haluaa. Ovat kuin suviseuat pienoiskoossa. Kestävät pe-su. http://www.jamsanopisto.fi/jkrko

Vierailija
7/8 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvii välttämättä olla uskovainen, ite olen sellaisesta perheestä mutta henk.kohtasesti ene enää ole ja silti käyn joka vuos! (nyt töitä niin en päässy)

Siellä on mahtava rauhallinen/lepposa/ystävällinen tunnelma ja nään kaikkia vanhoja kavereita/sukulaisia. Siellä ei kukaan kato kieroon vaikka susta huomaakin ettet ole "meikäläisiä"

Vierailija
8/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meitä viimeksi mietitytti. Kaikkien ulkosten merkkien perusteella voisin olla "teikäläisiä".

Meillä tosiaan ongelmana oli se, ettei ketään tuttuja tapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi