Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella outoja sääntöjä isänsä luona

Vierailija
01.07.2010 |

Ei saa sanoa minua äidiksi siellä puheissa vaan pitää puhua etunimellä ja mielellään ei kuulemma edes saisi puhua minusta. Isänsä vaimoa pitäisi sanoa äidiksi, että pikkusisko oppisi myös sanomaan äidiksi. Lapsen isän perheellä on ystäväperheenä lapsen luokkakaverin perhe. Lapsi ei saisi minun luota käydä kylässä ollenkaan tämän luokkakaverinsa luona vaan kaverikyläilyt pitäisi tapahtua isäviikonloppujen aikana. Lapsi ei myöskään saisi käydä mummulassaan, minun vanhemmillani.

Eikö kuulosta pikkuisen jopa sairaalle? En voinut kuin kuunnella suu auki, kun lapsi näistä kertoi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehelläsi olla jotain vähän isompaa nyt hampaankolossa..

Ei tuollainen voi jatkua. Ties mitä se aiheuttaa lapsparan psyykelle.

Vierailija
2/2 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa sanoa minua äidiksi siellä puheissa vaan pitää puhua etunimellä ja mielellään ei kuulemma edes saisi puhua minusta. Isänsä vaimoa pitäisi sanoa äidiksi, että pikkusisko oppisi myös sanomaan äidiksi. Lapsen isän perheellä on ystäväperheenä lapsen luokkakaverin perhe. Lapsi ei saisi minun luota käydä kylässä ollenkaan tämän luokkakaverinsa luona vaan kaverikyläilyt pitäisi tapahtua isäviikonloppujen aikana. Lapsi ei myöskään saisi käydä mummulassaan, minun vanhemmillani. Eikö kuulosta pikkuisen jopa sairaalle? En voinut kuin kuunnella suu auki, kun lapsi näistä kertoi.

En minäkään omalla vuorollani päästä lasta isän sukua tapaamaan (juhlat asia erikseen) Lapsi on jo liikaa pois kotoa muutenkin, isän ajalla saa tavata isänsä sukua. Ei minunkaan äitini isäviikonloppuina kutsu lasta kylään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla