Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaako teidän miehet teidän lapsia?

Vierailija
01.07.2010 |

Mun mies esim. juoksee karkuun ja piilottelee. Lapsi juoksee perässä kunnes itkee. (ja mies nauraa)

Mies ottaa esim. jotain leluja, eikä anna takaisin kunnes lapsi itkee. Ja mis nauraa.

Onks tää ihan normaalia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia.pitäs jo sunkin järki sanoo...puutu asioihin

Vierailija
2/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun edes kysyt moista ja annat tuollaisen tapahtua ja ilmeisen toistuvasti?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika. Ethän sinäkään kiusaa sun lapsia. Mun mies ei ole koskaan tehnyt mitään tuollaista lapselle - ja jos tekis olisin tosi huolissani. Ei terve aikuinen saa mielihyvää siitä että käyttää valtaansa väärin ja vielä omaan lapseensa.

Vierailija
4/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 3-vuotiaalta tuota voi odottaa, mutta ei aikuiselta. Pöh! :OOOOO

Vierailija
5/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko normaalia, mietipas nyt hetki itse!

Ja tosiaan, mieheni ei todellakaan kiusaa lapsia.

Vierailija
6/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi mies toimi noin, vaan leikki on iloista puuhaa sekä miehelle että lapsille. Ja niin sen pitäisi ollakin. Aikuisella ihmisellä on jotain päässä sekaisin, jos nauttii siitä, kun saa (oman) lapsen itkemään. Pieni juttutuokio voisi olla paikallaan, tai vaikka vähän pidempikin..

Vierailija
7/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 5

Vierailija
8/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huudan mun miehelleni, että älä kiusaa tms. mutta joskus mä mietin, että itkeekö mun lapsi vain liian helposti? Onko liian herkkä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
9/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niitä ei huvittaisi. Joskus kiusoittelee niin pitkään että lapsi hermostuu. (Meillä siis koululaisia.) Tekee tätä lähinnä koska ei oikein osaa asettua toisen asemaan, eikä huomaa ajoissa merkkejä siitä että nyt toiselle alkaa riittää. MUTTA en voisi kuvitellakaan, että ei tajauisi lapsen hätää jos tämä alkaa itkeä saati että nauraisi lapsen itkulle. Jotain häikkää sunkin miehen tunneälyssä on - ehkä voisit saada hänet vähän miettimään miltä siitä lapsesta tuntuu tuolla hetkellä, eikä vaan ajattelemaa, että ipana on vähän tyhmä...

Vierailija
10/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus lapsia kuvailemallasi tavalla. mulla on ollut mielenterveysongelmia.

Vierailija
11/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huudan mun miehelleni, että älä kiusaa tms. mutta joskus mä mietin, että itkeekö mun lapsi vain liian helposti? Onko liian herkkä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
12/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajattelisi lasten olevan tyhmiä vaan siksi, että itkevä lapsi on hänen mielestään niin hauskan näköinen.

Mä mietin joskus, että mitä helv...iä. Ja huudan, että lopeta!

Se jotenkin tahallaan yrittää ärsyttää. Mä en tiedä mitä minun pitäisi tehdä.

Lapset ovat kuitenkin vielä aika pieniä.

Vierailija
13/13 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen mielestä se on vaan leikkiä. Mä en ymmärrä tollasta leikkiä ja huomautan kyllä aina, mutta ei se sitä ole lopettanut. Ärsyttää lasten turha kitinä ja sitten ne tulee aina mun helmoihin kun isä kiusaa. Ihan kuin olisi yksi lapsi lisää, joskus olenkin sanonut, että mene nurkkaan kunnes osaat käyttäytyä. Ilmeisesti lapsuuden kotoa opittu tapa. Mun mielestä taas lasten pitäis aina voida luottaa vanhempiinsa, kiusatkoot muut. Lapset tuleekin usein varmistamaan multa, että isä sano näin, pitääkö paikkaansa, kun se melkein asiassa kuin asiassa yrittää huijata niitä.ja se taas ärsyttää miestä, miksei ne usko häntä. Sanon vaan että itse olet tilanteen luonut, katso peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän