Kuinka yleistä/harvinaista on että kummi ja kummilapsen vanhempi
päättyvät syystä tai toisesta sänkyyn---suhteeseen?
Kuulin tällaisen jutun ja tiedän että esim.tiettyjä
ihmisiä ei juuri tämän vuoksi pyydettä kummeiksi jos on selvää että seksuaalista vetovoimaa on havaittavissa ei kannata pyytää ollenkaan.Tosin
itseäni joskus harmittaa että jos olisi hillinnyt halunsa olisi voinut saada järkevät kummit,toisin kävi.
Kommentit (13)
lapseni kummisedän kanssa muutamaankin otteeseen, sen jälkeen kun erosin lapsen isästä hän oli oiva lohduttaja. Ei muuttanut välejämme millään tavalla vaan on edelleen ihan samalla lailla lapsen elämässä mukana kuin ennenkin.
lapseni kummisedän kanssa muutamaankin otteeseen, sen jälkeen kun erosin lapsen äidistä hän oli oiva lohduttaja. Ei muuttanut välejämme millään tavalla vaan on edelleen ihan samalla lailla lapsen elämässä mukana kuin ennenkin.
Ei kannata,kaduttaa&nolottaa vaan jälkikäteen.
lapseni kummisedän kanssa muutamaankin otteeseen, sen jälkeen kun erosin lapsen äidistä hän oli oiva lohduttaja. Ei muuttanut välejämme millään tavalla vaan on edelleen ihan samalla lailla lapsen elämässä mukana kuin ennenkin.
Mitä ihmettä tarkoitatte??? Minä=nainen, olin lapseni kummisedän kanssa sängyssä=mies. Ei kukaan mies ole kenenkään miehen kanssa sängyssä ollut.
jossa mies on naisen esikoisen kummi. Päätyivät yhteen jo ennen kuin lapsi täytti vuoden ja erosivat tahoillaan. Nyt naimisissa ja yhteisiä lapsia. Olen miettinyt kutsuuko vanhin miestä nimellä vai kummisedäksi ;)
luulen ettei sillä kummeudella ole mitään merkitystä jos jotkut päättävät sänkyyn loikata!
sekstannut lapseni kummisedän kanssa, mutta tämä tapahtui jo paljon ennenkuin lapseni oli syntynytkään.
tiedän tapauksen, jossa kummisetä on myöhemmin paljastunut lapsen biologiseksi isäksi. Tosielämän saippuaa...
sekstannut lapseni kummisedän kanssa, mutta tämä tapahtui jo paljon ennenkuin lapseni oli syntynytkään.
Onpa kummaa...huoh.
kummiksi.
tiedän tapauksen, jossa kummisetä on myöhemmin paljastunut lapsen biologiseksi isäksi. Tosielämän saippuaa...
miten ne sänkyyn olisi edes päässeet?
Noh toisilla pokkaa riittää..
kummiksi.
Kummi ja kummilapsen vanhempi/kummilapsi eivät saaneet mennä naimisiin keskenään.