Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen saamattomuus sanomisessa....

Vierailija
01.07.2010 |

ollaan seurusteltu puolisen vuotta,ja mies haluaa tietenkin omaakin aikaa välillä,tai vapaita iltoja.

mutta en ymmärrä miksei saa sanotuksi että nyt ei käy,jos kysyn vaikka saunotaanko illalla.

eilen iltapäivällä kyselin saunomisesta,niin sanoi että ei hän tiedä vielä,että katsotaan.

no soittelin sitten iltasella noin 9 aikoihin,niin ei voi vastata puhelimeen.ärsyttää tuomonen.

tiesin että on kotona,mutta ei tietty viitti sit vastata puhelimeen ja sanoa tyyliin että "hei,nyt ei käy,ja hän haluaa olla itekseenkin välillä".

kauheen kiltti ja kultanen on luonteeltaan,niin tiedän ettei sitten eilenkään viittinyt vastata puhelimeen koska luulee loukkaavansa minua sillä että hälle ei nyt sovi ja hän haluaa olla välillä yksinkin iltoja kotona.

miten se voi nuin vaikeaa olla että sanoa.ei ymmärrä. en kai minä tuomosesta loukkaannu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen, vaan haluaa vasta kyseisenä päivänä katsoa, "mikä on fiilis" ja toimia sen mukaan. ELi hän haluaa ehkä vasta juuri sillä hetkellä katsoa, haluaako saunaan vai jonnekin muualle. Ja tämä on ärsyttävää, jos on sellainen kuin minä, joka haluan suunnitella asiat etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä