Kuinkahan tarkka Ellos on sen 14 pv:n palautusoikeuden kanssa...?
Hain postista about 2 viikkoa sitten (en muista tarkkaan, saattaa olla muutamia päiviä yli kaksi viikkoa) Elloksen paketin, tilasin yhden maton.
Ei ollut ihan mieluinen, mutta koska en ollut löytänyt mistään sellaista mattoa jonka olisin alunperin halunnut, päätin pitää maton.
Nyt tänään postista tipahti kuitenkin Elloksen syysluettelo, jossa on täsmälleen sellainen matto jonka haluan! Vieläköhän voisin lähettää tuon vanhan maton takaisin (pakkaus ja muut palautukseen tarvittavat laput tallessa) vaikka palautusaika 14 vrk on saattanut ehkä mennä jo pari päivää sitten umpeen? Ovatkohan hirveän tarkkoja...
toisaalta, ei kai ne sitä mattoa mulle takaisinkaan lähetä, ja siten tuskin veloittavat maton hintaa, kai ne haluavat hyvän asikkaan pitää (tilaan melko usein kyseisestä puljusta). Mitä luulette? Onko kokemusta?
Kommentit (2)
Voi olla ettei ne asiakaspalautukset kuitenkaan lähde Postikonttorista eteenpäin joka päivä vaan esim. kahdesti viikossa, kun menee kaikkein hitaimmalla postilla takaisin. Olen joskus palauttanut viikonkin myöhässä pakkauksissaan olevaa tavaraa ja olen saanut rahat sovitusti takaisin. Jos tavaraa on käytetty, sitten varmaan eri juttu...
laita takas vaan ja heti tilaat sen uuden. Sähän voit siihen palautus lappuun laittaa ettei ollu mieleinen ja siinä samalla lapulla tilaat sen uuden maton.