Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni maha huolestuttaa...

29.06.2010 |

pitäiskö mahan jo pömpöttää kunnolla vk:lla 15? Minusta näyttää ettei tuo onneton pömppö alavatsalla ole kasvanut pariin viikkoon. Olen 157 cm ja hoikka joten luulisi että mitä pienempi äiti sen paremmin masu tulee esiin. Aamuisin mahaa ei ole juuri ollenkaan, päivän mittaan sitten turpoaa ylempääkin joten taitaa olla vaan syömisen aiheuttamaa turvotusta.

Ei tätä raskautta vielä kukaan ulkopuolinen pysty huomaamaan. En kehtais ultrassakaan ravata yhtenään, seuraavaan neuvolaan kuukausi! Tulen varmaan hulluksi hermoillessani. 2 edellistä raskautta meni heti alussa kesken, siksi varmaan olen niin hysteerikko...

eewokki rv 14+5

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kunnolla pömpöttää noilla viikoilla! Minulla nytrv 14+4 eikä kukaan ole raskautta huomannut! Ja näin on ollut jokaisessa 4:ssä raskaudessa (joista siis syntyneet täysiaikaiset lapsukaiset) Minä myös hattu päässä noin pitkä ja hoikka. Kaikki on hyvin!! Onnellista odotusta

Vierailija
2/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa vaiheessa tarvitse masun vielä pömpöttää. Itsekin muistan kuvitelleeni että masua olisi jo ollut paljonkin, mutta jälkikäteen ajatellen ei sitä kyllä vielä hirveästi ollut. Iltaa kohden muistan itsekin, että turposin masusta enemmän. Alussa olikin niin kiva kun näki itsellään masua, jonka kasvamista niin mahdottoman paljon odotin! Itse olen saman pituinen ja todella hoikka itsekin. Tuo masun kasvukin on todella yksilöllistä ja kaipa se riippuu vähän mihin suuntaan kohtukin on kallellaan. Nyt olen jo ihan loppusuoralla ja loppujen lopuksi melko pieni masu on. Jotkut sanovat ettei melkein edes huomaa, että olen raskaana. Läheiset taas tietävät kuinka pieni olen ollut ja heidän suusta kuulee aina "Kauheaa kun se on jo iso!" :D Joten älä ota turhaan paineita masun koosta. Neuvolassa sitten vaan seuraillaan, että vauva kasvaa hyvää vauhtia ja kaikki on vauvalla hyvin. Millään muulla ei ole merkitystä! Tsemppiä loppuraskauteen! Kyllä se masu siitä vielä kasvaa ja pian tuntuu jo siltä, ettei tarvitsisi enempää kasvaa! :D

Vaniliini rv 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mullakin on jo 2 lasta ennestään niin edellisestä raskaudesta on kuitenkin melkein 9 vuotta, en muista missä vaiheessa mitäkin... tarvitsisin koko ajan jonkun rauhoittelemaan ja vakuuttelemaan että kaikki on ihan normaalia! Pari vk sitten minut pelästytti neuvolalääkäri joka ei saanut sydänääniä kuulumaan, sairaalan ultra sitten todisti että elämää siellä on.

Tänään luin uutisista että maikkarin Sanna Kiisken kanssa samoissa mennään, hänkin 35 v ja laskettu aika jouluna :-)

eewokki