Sinulle 2.nainen
Ymmärhän, ettei mieheni jätä minua lupauksistaan huolimatta. Et ole ensimmäinen toinen. Mieheni hakee jännitystä elämäänsä, muttei ole valmis jättämään lapsiaan ja minua.
Hän kyllä osaa puhua, mutta oletko huomannut, että te tapailette aina hänen aikataulunsa mukaan.
Lapset..Lapset..Lasten takia en vielä voi jättää vaimoani. Vaimoni ei ymmärrä minua. Meillä on henkinen yhteys. Minä Rakastan Sinua ja jätän vaimoni kunhan saan vähän aikaa.
Ei hän jätä.
Älä haaskaa elämääsi kun ansaitset parempaa.
t: empaattinen vaimo
Kommentit (30)
sairas olet.
Kuten kirjoitinkin tossa muutamaa viestiä ylempänä, on kokemusta toisena naisena olosta minullakin. Kuitenkaan en koskaan ole ollut suhteessa sen takia, että voisin loukata sillä minulle täysin tuntematonta naista. Olen ollut suhteessa siitä huolimatta, en sen takia.
Tottakai se vaimo (1nainen) on oikeutetusti vittuuntunut tilanteesta, koska hänhän on tuossa kuviossa se ainoa jota petetään. Tottakai hän on oikeutettu kiukuttelemaan sekä miehelle, että tälle toiselle naiselle, sikäli siis että tämä toinen nainen on tietoinen siitä että on toinen nainen.
Sairas, todella sairas olet, jos saat nautintoa siitä että tuotat suunnatonta mielipahaa ja haluat kokonaan rikkoa toisen ihmisen elämän. Sillä ei ole mitään tekemistä sivusuhteen kanssa, vaan sairaan mielen, jossa sivusuhde joutuu vain vallan välikappaleeksi. Hoitoon joutaisit.
Miksi siedät mieheltäsi tuollaista käytöstä ja odotat sitä että miehesi joskus sairastuisi ja "käpertyisi" syliisi jonkun muun naisen sijasta. Sinä olet mennyttä elämää, miehesi elämä on jo muualla. Hän asuu sinun kanssasi vain koska se tulee halvemmaksi ja sinä olet niin naivi että hyväksyt miehesi toisen elämän!
Toista naista säälittävämpi on vain miehessä roikkuva vaimo joka katsoo aiheelliseksi tehdä tällaisia aloituksia. Tuntuuko kivalta tietää että mies makaa muiden kanssa? Toisaalta, joku voi jopa kiihottua moisesta.
Henkisesti on sitoutunut meidän perheellemme. Jos miehelläni terveys pettäisi niin minä se olen jonka syliin hän voi käpertyä. Minun puoleeni hän kääntyisi ja luottaisi. t: ap
Sinä taas otit lapsen valtataistelun välineeksi. Tee mitä lystäät, ei kiinnosta. T. entinen 2. nainen nykyinen 1. nainen
Miten luulet pysyväsi 1:senä, jos mies kerta petti edellisessä suhteessa vaimoaan sinun kanssasi. Tulee pettämään myös sinut. Olet vaan taas yksi vonkale joka tarttui syöttiin. Kyllä noi pelurit tiedetään.
Pari lasta siihen ja kas kummaa, ukko heittelee jo uusia verkkoja vesille.
ja juuri samanlaista soopaa se vaimo minulle sanoi,kuin ap... no,olin kuvioissa muutaman vuoden, olin kyllästynyt mieheen, niin päätin näyttää vaimolle,että ei se vaimo ole mikään kaikkein rakkain ja suurin mahti maailmassa miehelle--> mies jätti vaimonsa,halusi minut, mutta minäpä kierona tein,että kun oli vaimon perhe hajotettu,ja vaimo ja koti jätetty raunioiksi,niin ilmoitin miehelle,että enpäs haluakkaan sitä enää:D
ihan vaan siksi,että vaimo sai nähdä,että kyllä minä sen miehen meistä lopulta vien,jos haluan.ja se jättää sen ylimielisen vaimon.
ja joka kerta,kun muistelen tätä soppaa,niin naurattaa lopputulos.
siis lapseni isä,joka on tuon entisen pilvilinnavaimon entinen mies:)
t:se yksi 2.nainen,joka hajotti perheen vain hajottamisen ilosta
siis lapseni isä,joka on tuon entisen pilvilinnavaimon entinen mies:) t:se yksi 2.nainen,joka hajotti perheen vain hajottamisen ilosta
sun omaa isää?
Sinä taas otit lapsen valtataistelun välineeksi. Tee mitä lystäät, ei kiinnosta. T. entinen 2. nainen nykyinen 1. nainen
Miten luulet pysyväsi 1:senä, jos mies kerta petti edellisessä suhteessa vaimoaan sinun kanssasi. Tulee pettämään myös sinut. Olet vaan taas yksi vonkale joka tarttui syöttiin. Kyllä noi pelurit tiedetään.
Pari lasta siihen ja kas kummaa, ukko heittelee jo uusia verkkoja vesille.
ap ole säälittävä, vaan hänen miehensä
..aina ajatellut, että näissä ykkösnainen-kakkosnainen-asetelmissa on hyvin pitkälti kyse naisten välisistä "paremmuuskilpailuista" ja egonpönkityksestä toisen kustannuksella, ja tämä ketju vain vahvistaa tuota ajatusta. Aikuiset tuntuvat olevan joskus taantuneita aivan lapsen tasolle. "Mä oon hei parempi kun sä, mut se haluaa, kun MÄ oon se oikea etkä sä."
Ja tämä sama aikuinen ilmeisesti ihan oikeasti kuvittelee, että HÄNEN kanssaan se mies lopettaa pettämisen, koska HÄN on se oikea ja edellistä petettiin siksi, koska hän oli huonompi.
Itse en ole koskaan voinut käsittää, miten järkevä ihminen voi rakastua mieheen, joka on valmis pettämään vaimoaan ja lastensa äitiä ja ehkä elämään kaksoielämää ja valehtelemaan pitkäänkin. On eri asia, jos hakee vain seksiä, mutta tietynlaista tunnekylmyyttä sekin mielestäni edellyttää. Se on tavallaan toiseen ihmiseen suoritettu masturbaatio, jossa kuitenkin leikitään muiden aidoilla ja kipeillä tunteilla.
ja juuri samanlaista soopaa se vaimo minulle sanoi,kuin ap... no,olin kuvioissa muutaman vuoden, olin kyllästynyt mieheen, niin päätin näyttää vaimolle,että ei se vaimo ole mikään kaikkein rakkain ja suurin mahti maailmassa miehelle--> mies jätti vaimonsa,halusi minut, mutta minäpä kierona tein,että kun oli vaimon perhe hajotettu,ja vaimo ja koti jätetty raunioiksi,niin ilmoitin miehelle,että enpäs haluakkaan sitä enää:D
ihan vaan siksi,että vaimo sai nähdä,että kyllä minä sen miehen meistä lopulta vien,jos haluan.ja se jättää sen ylimielisen vaimon.
ja joka kerta,kun muistelen tätä soppaa,niin naurattaa lopputulos.