Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulle 2.nainen

Vierailija
28.06.2010 |

Ymmärhän, ettei mieheni jätä minua lupauksistaan huolimatta. Et ole ensimmäinen toinen. Mieheni hakee jännitystä elämäänsä, muttei ole valmis jättämään lapsiaan ja minua.

Hän kyllä osaa puhua, mutta oletko huomannut, että te tapailette aina hänen aikataulunsa mukaan.

Lapset..Lapset..Lasten takia en vielä voi jättää vaimoani. Vaimoni ei ymmärrä minua. Meillä on henkinen yhteys. Minä Rakastan Sinua ja jätän vaimoni kunhan saan vähän aikaa.

Ei hän jätä.

Älä haaskaa elämääsi kun ansaitset parempaa.

t: empaattinen vaimo

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka roikkuu miehessä,joka huljuttelee munaansa toisten pilluissa ja vannoo rakkauttaa muillekkin.

SINÄ olet se säälittävin tuossa kuviossa.

Vierailija
2/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärhän, ettei mieheni jätä minua lupauksistaan huolimatta. Et ole ensimmäinen toinen. Mieheni hakee jännitystä elämäänsä, muttei ole valmis jättämään lapsiaan ja minua.

Hän kyllä osaa puhua, mutta oletko huomannut, että te tapailette aina hänen aikataulunsa mukaan.

Lapset..Lapset..Lasten takia en vielä voi jättää vaimoani. Vaimoni ei ymmärrä minua. Meillä on henkinen yhteys. Minä Rakastan Sinua ja jätän vaimoni kunhan saan vähän aikaa.

Ei hän jätä.

Älä haaskaa elämääsi kun ansaitset parempaa.

t: empaattinen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annathan hänen olla hyvä isä aina? Entä teidän suhteenne? Rakastatko häntä vai oletko hänestä riippuvainen? Oletko ihan ihmeissäsi, että miten tämä voikaan mennä näin, että miehelläsi on toinen nainen? Jos opitte tästä jotain, niin ehkä pääset itse rakastamaan kunnolla miestäsi ja saat vastarakkauttakin. Jos ette opi, niin anna miehesi mennä oppimaan elämää muualla, toisen kanssa. Älä kosta lasten kautta. Muista rakastaa yhteisiä lapsianne! Rakasta ja ole vapaa!

Vierailija
4/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan heillä olla avoin suhde tai ap ei pidä pelkkää seksiä niin merkittävänä asiana että kiinnostuisi jos mies harrastaa sitä muidenkin kanssa. Tai ap:llä halut loppu ja parisuhteen tämä ongelma hoidetaan hiljaisella luvalla niin että mies panee muita ja hellii vaimoaan. Mistäs me sen tiedämme?

Miksi aina oletetaan että jos puolisoista toinen nai muita, on kotona odottava säälittävä hyljeksitty raukka?

t:Yksi jonka miehellä ei lupaa panna muita, mutta jos olisi niin säälisin minäkin pikkuisen niitä naiiveja, täyttä parisuhdetta toivovia naikkosia joita tällainen mies käyttää hyväkseen. Itse olen nainut miestä jolla vaimon lupa käydä vieraissa. Vaimolla halut loppuneet, miehellä ei. Mies puhui vaimostaan luontevasti, kauniisti ja kunnioittavasti ja teki heti selväksi ettei koskaan halua lähteä tämän luota, eli ihan turha ihastua ja toivoa turhia. AP:ta vähän ihmettelen miten voi hyväksyä että miehensä huijaa näitä panokavereita (siis jos kyseessä sopimus jossa miehellä lupa hoitaa paineet töiden jälkeen muualla ja kömpiä sitten vaimon kainaloon suunnittelemaan keittiöremonttia ja tulevaa lomaa).

Vierailija
5/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka roikkuu miehessä,joka huljuttelee munaansa toisten pilluissa ja vannoo rakkauttaa muillekkin.

SINÄ olet se säälittävin tuossa kuviossa.

hakea sivusuhteita. Hänen lapsuudestaan johtuu.

Harmittaa oikeasti teidän toisten naisten puolesta.

Miten voisin auttaa teitä ymmärtämään.

Tunnen mieheni yli kymmenen vuoden takaa. Te ehkä muutaman vuoden. Mitähän hänen entiset toisensa sanoisivat teille. Varmaankin, että jätä se mies ja jatka paremmalle polulle.

t: ap

Vierailija
6/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää toisessa ihmisessä roikkumista. piste.

Vierailija
7/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista naista säälittävämpi on vain miehessä roikkuva vaimo joka katsoo aiheelliseksi tehdä tällaisia aloituksia.

Tuntuuko kivalta tietää että mies makaa muiden kanssa? Toisaalta, joku voi jopa kiihottua moisesta.

Vierailija
8/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista naista säälittävämpi on vain miehessä roikkuva vaimo joka katsoo aiheelliseksi tehdä tällaisia aloituksia.

Tuntuuko kivalta tietää että mies makaa muiden kanssa? Toisaalta, joku voi jopa kiihottua moisesta.

Henkisesti on sitoutunut meidän perheellemme.

Jos miehelläni terveys pettäisi niin minä se olen jonka syliin hän voi käpertyä. Minun puoleeni hän kääntyisi ja luottaisi.

t: ap

Vierailija
9/30 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutuillemme kävi juuri noin. Mies juoksi vieraissa, mutta kun elämä kolhi niin oma entinen vaimo se vaan tuli mieleen. Tosin tämä vaimo ei ottanut enää takaisin. Mies ei ole päässyt vieläkään asian yli.

Vierailija
10/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas otit lapsen valtataistelun välineeksi. Tee mitä lystäät, ei kiinnosta.

T. entinen 2. nainen nykyinen 1. nainen

Vierailija
11/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua rakastajastani puheseuraa, tai että hän käpertyy minun syliin heikkona hetkenä.

Tahdon vain kiihkeää seksiä silloin tällöin.

Vierailija
12/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapsuudesta johtuva pakkomielle hakea sivusuhteita" LOL!

Ja tosiaan, usein myös ne toiset naiset ovat siinä suhteessa sen seksin takia.

Vierailija
13/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä haluakaan sitä miestä omakseen?

Miksi ottaa koko paska kun voi kuoria vaan kermat päältä? Hyvää seksiä, kivoja kaupunkilomia, ihania auringonlaskuja kaivarissa... Ei rääkyviä kakaroita, turhia parisuhderiitoja, aikataulujen sumplimista... Tätä EI -listaa voisi jatkaa ikuisesti =).

Tosiena naisena saa kaiken tarpeellisen eikä tarvitse pelätä, että mies haluaa perhettä ja sen mukanaan tuomia rasitteita!

Vierailija
14/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvittele asioiden olevan noin,hakee sillä hyväksyntää sille,että roikkuu "miehessään",jolla on suhteita muiden naisten kanssa,kenties edelleen etsii sitä oikeaa.

ap ei vain ole se oikea, tunne ja rakkaus-ja himotasolla. ap on vain höynä,jolle nauraa naapuritkin..... kyllä he ovat nähneet miehesi toisten naisten kanssa,vaikka luulet,että kukaan ei tiedä.

Vierailija
15/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ekat naiset ole roikkujia vaan se on se mies, joka pyörittää omaa pikku teatteriaan vaimon ja jalkavaimon kustannuksella. Itse en kyllä pätkääkään uskoisi miehen selityksiä, olisimpa sitten vaimo tai rakastajatar.

Vierailija
16/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap.ta.

Ensimäinen mieheni oli samanlainen. Tiesin hänen naissuhteistaan, mutta en niistä sillä hetkellä sattuneista syistä hätkähtänyt. Juteltiin ihan avoimesti näistä keskenämme.

Mutta nämä toiset. Eräskin soitti kännissä yöllä ja haukkui minua kun roikun miehessäni, enkä päästä sitä vapaaksi. Olin ihan, että öööö..miehellä on vapaus mennä jos haluaa, mutta ei kai halua tätä naista kun ei ole lähtenyt. Sain kamalan kännisen haukkumisryöpyn päälle.

Miehelle kerroin tästä ja pyysin, että tekee selväksi, että nämä naiset ei häiritse minun elämää ja soittele minulle.

Erosimme sitten myöhemmin, mutta ihan muiden syiden takia. Emme tosiaan tämän yöllisen soittajan ja tai parin muun, mitä oli ollut kuvioissa matkassa 12 vuoden suhteemme aikana.

Olemme edelleen todella hyviä kavereita ja lapsemme asuu puolet minun luonani, puolet isällään.

Mies ei ole alkanut vakituisesti seurustelemaan eromme jälkeen. En kyllä minäkään. Vietämme joskus öitä vieläkin yhdessä ja meillä on hauskaa.

Vierailija
17/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä noita vaimoja tuossa tilanteessa. Ehkä olen itse naivi ja sinisilmäinen, mutta minä olen sitä mieltä että kun papin edessä on koko suvun nähden luvattu kestää yhdessä ylä- ja alamäet, rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä ja vannottu pyhät valat siitä, miten juuri se toinen on se yksi ainoa oikea, niin mihin siinä kuviossa mahtuu se että käydään panemassa muita pitkinpoikin??

Jollain tasolla ymmärrän vielä sen, että jos vaimolla tosiaan vaikka jonkun fyysisen tai psyykkisen vamman takia halut tosiaan loppuvat kokonaan, niin antaa miehen tyydytyttää itsensä seksuaalisesti jossain muualla. Aloittaja kuitenkin kertoo miehensä sanovan mm. rakastavansa näitä (vai tätä) toisia naisia... Vain se mies itse päänsä sisällä tietää miten totta/valetta tuo lause on. Ei vaimo, ei, vaikka kuinka koittaa sitä täällä av:lla vakuutella.

Itse olen ollut petetty ja huijattu 1 nainen, todella, puhtaasta sydämestä rakastettu 2 nainen ja kaikkea tältä väliltä. Tunteilleen ei kukaan mitään voi, järjen määrä sitten pitää huolen siitä miten paljon asioiden eteen tekee, millaisiin uhrauksiin on valmis, ja mikä se lopputulos on.

Minäkin olen siis sitä mieltä, että vaimo on tässä se säälittävä. Mies tekee väärin. Mutta jos se mies on papin edessä vaimolleen luvannut olla uskollinen niin sen mukaan olisi elettävä. Vaimo voi täällä hamaan maailman sivuun jankuttaa miten mies rakastaa vain häntä, mutta tosiasiassa kuitenkaan ei voi sitä tietää. Eihän nekään vaimot voi, joiden miehet eivät juokse vieraissa. Se on vaan uskottava toisen sanat ja teot, ja tässä tapauksessa ne puhuvat ihan eri kieltä..

Säälittävä siksi, että itseään pitää rakastaa sen verran ettei anna itselleen tehdä noin. Itseään pitää rakastaa ja arvostaa ja vaatia itselleen parasta. Vaikka sitten koko elämä menisi sitä etsiessä.

Vierailija
18/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vastuussa mielipahan aiheuttamisesta toiselle. Varmasti se sivusuhde pahoittaa vaimon mielen. En itse haluaisi olla pettävän miehen vaimona, joten en itse rupea kenenkään kakkoseksi.

Vierailija
19/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen ja tyytyväinen tilanteeseen juuri näin. En todellakaan ole hakemassa mitään oikeaa suhdetta, haluan pelkästään seksiä.

Kyllä muakin nauratti tuo "lapsuudesta juontuva tarve irtosuhteisiin":DDD Voi reppanaa miestä, kun on noin traumatisoitunut jostain lapsuudesssaan.:)

Vierailija
20/30 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki edes vähän itse kunnioitusta ja jätä tuollainen luuseri! Itsekin olen ihan tietoisesti ollut toinen nainen, mutta ei ole tullut miellenikään harkita vakavaa suhdettava pettävän miehen kanssa. Sen verran pitäisi olla itsekunnioitusta ettei ihan kynnysmattona suostu olemaan. Entäs kun miehesi tuokin sinulle kotiin tuliaisiksi HIV:n tai jonkun muun taudin? Kunnioita edes vähän itseäsi ja lapsiasi!