Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ne eläimetkää pane paksuna olevaa narttua. luonnotonta jos mies ja nainen sekstaa!!

Vierailija
27.06.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toista rakastaa ja tahtoo olla lähellä, niin ei se haittaa.

Itse en ole koskaan ollut mikään seksihullu, mutta kyllä halusin silti seksiä ehkä jopa enemmän raskauksien aikana.

Vierailija
2/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnottomien listalle lisäisin myös suutelemisen, kondomit, e-pillerit, kierukat,suihinoton, lähetyssaarnaaja-asennon, lakanat, sängyn.. alusvaatteet.. itse asiassa myös päällysvaatteet.. jos tota samaa perustelua niinku meinais käyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla taitaa vielä olla erikseen kiima-aika. Ihmiset (ja vissiin delfiinit) sen sijaan harrastavat seksiä ihan vaan huvin vuoksi, siis myös silloin kun tarkoituksena ei ole lisääntyä. :)

Vierailija
4/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se narttu paneekin niitä eläimiä? :)

Vierailija
5/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä ap:n kanssa. seksiä tulis harrastaa vaan lisääntymismielessä ja silloin mahdollisimman monen uroksen kanssa, jotta varmasti tärppää.

Vierailija
6/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toista rakastaa ja tahtoo olla lähellä, niin ei se haittaa.

Itse en ole koskaan ollut mikään seksihullu, mutta kyllä halusin silti seksiä ehkä jopa enemmän raskauksien aikana.

Vierailija
7/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla taitaa vielä olla erikseen kiima-aika. Ihmiset (ja vissiin delfiinit) sen sijaan harrastavat seksiä ihan vaan huvin vuoksi, siis myös silloin kun tarkoituksena ei ole lisääntyä. :)

Vierailija
8/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten luonnotonta tai ei.

Vierailija
9/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ah ! niiin ihanaa!!!!!

Vierailija
10/10 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin! Oltiin niin rakastuneita aina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän