Olisko tyhmää, jos eteisessä olisi ovi kylpyhuoneeseen
josta näkyisi läpi? Tai siis ei selvästi näkyisi läpi (onko esim. jotain maitolasisia?) mutta VALO tulisi oven läpi eteiseen..
Meillä on mahdottoman pimeä eteinen. Suoraan kun ulko-ovesta tulee sisään, edessä on ovi kylppäriin (ei siis vessa) ja kylppärin oven takana on ikkuna, josta paistaa aurinko päiväsaikaan. Mutta valoahan sieltä ei eteiseen saakka tule, ellei kylppärin ovea pidä auki, ja se taas on aika typerää...
Kommentit (4)
on kylpyhuoneen ovi hiekkapuhallettua lasia ja mä tykkään siitä. Valo tulee läpi mutta katseet ei. Hinta on vähän suolainen mutta kerran se vain kirpaisee... suosittelen.
aphan kirjoitti, että kylppärin ovi on etuovea vastapäätä. Mutta riippuu suihkun ym. sijoittelusta laittaisinko maitolasista ovea, hahmohan sen läpi näkyy kuitenkin, varsinkin valoa vasten. En välttämättä haluaisi esitellä alastonta profiiliani kaikille ovella seisojille... Mutta voisiko vaikka oven yläpuolelle laittaa ikkunan? Tai esim lasitiiliä? Tai sitten laittaisin oveen vain jonkun osan lasista, jotta näkymä ei olisi kovin "hyvä". Entä lasitiilirivi oven viereen?
tiedän että joissain vanhoissa taloissa, mihin ono 70-luvulla tehty kylppäri "elintasosiipeen" on just noi nettä ovi sinne on tuulikaapista, mutta onhan se mahdottoman epämukavaa kun siinä on kylmä tulla suihkusta ja lisäksi aina saa varoa ettei kylmää pääse putkiin.
En mä nyt sano, että se ovi tai oven lasi-ikkuna ( ja joo, kyll äsen saa maitolasista kun vaan maksaa) tuota enää tuon hölmömmäksi tekisi. Mut kyl mä silti itse harkitsisin kylppärin siirtoa ja/tai valojen asennusta eteiseen.
Olen pohtinut kahta ratkaisua, joko vaihdamme sellaisen oven, jossa yläosassa hiekkapuhallettulasi tai kokonaan hiekkapuhallettulasi ja ylä- ja alareunasta kuminauhalla rypytetty valkoinen verho siinä ikkunassa kylppärinpuolella. En ole vielä päättänyt kummin teen, joten odotellaan....
tiedän että joissain vanhoissa taloissa, mihin ono 70-luvulla tehty kylppäri "elintasosiipeen" on just noi nettä ovi sinne on tuulikaapista, mutta onhan se mahdottoman epämukavaa kun siinä on kylmä tulla suihkusta ja lisäksi aina saa varoa ettei kylmää pääse putkiin.
En mä nyt sano, että se ovi tai oven lasi-ikkuna ( ja joo, kyll äsen saa maitolasista kun vaan maksaa) tuota enää tuon hölmömmäksi tekisi. Mut kyl mä silti itse harkitsisin kylppärin siirtoa ja/tai valojen asennusta eteiseen.