Mitä huonoa on Lohjassa?
Kommentit (6)
ja ei koskaan enää... melko väkivaltainen paikka, ei turvallinen olo siellä.
Kuulema on ihan kauhea paikka. Itse en ole vaan huomannut, vaikka olen siellä jo reilun puoli vuosikymmentä pyörinyt. Yleisimmin moititaan, että siellä on järkyttäviä ihmisiä, mutta minua kohtaan ne on olleet aina ihan älyttömän mukavia - ehkä sitten puhuvat vain selän takana, mutta so what. Jos kaupassakin vaikka vaatemyyjä leikityttää lastani sillä aikaa, kun katselen lompakoita tai sovittelen kenkiä, niin enpä kyllä tule heti ensimmäisenä ajatelleeksi, että onpa kauheita ihmisiä.
Lohja on aivan liian kaukana kaikesta ja silti asuntojen hinnat on nousseet muka juuri hyvien liikenneyhteyksien vuoksi ja koska se "on niin lähellä Helsinkiä". Liikenneyhteydet on hyvät joo jos tosiaan tahtoo seisoa päivästä toiseen yli tunnin verran/suunta matkallaan Helsinkiin ja takaisin.
Ei kiitos Lohjalle. Mieluummin muutan vaikka Lahteen ja matkustan junalla tai vaikkapa Järvenpäähän. Sama aika menee, liikenneyhteydet on hyvät ja asuntojen hinnat vielä ihan inhimilliset.
Ehdottomasti jalankulkijat! Jalankulkijat eivät yhtään katso, että tuleeko autoja vai ei, kun ylittävät tietä. Myös sekin, että kaikki "tuntee" toisensa. Mutta melko turvallinen paikka kasvattaa lapsia.
tullut mieleen, kun muuttoa Lohjalle pohdittiin. Toinen meistä käy töissä Helsingin keskustassa, joten työmatka on aika pitkä. Ja lastemme harrastaminen hankaloituisi, ehkä jopa yksi harrastus loppuisi kokonaan. Ainakaan ei voisi ilmeisesti samanlaisen jatkua. Muuten tuntuu lähes täydelliseltä paikalta...