Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkipuisto on hoitotätien juoruilupaikka?!

Vierailija
25.06.2010 |

Olen saamassa aivan tarpeeksi leikkipuistoon lapsia tuovista (perhepäivä)hoitajista, jotka eivät vahdi lapsikatrastaan vaan juttelevat keskenään ja antvat lasten riehua. Usein käy niin, eetä leluja revitään käsistä hiekkalaatikolla, jonossa tönitään jne. eikä hoitaja puutu asiaan mitenkään. Pahimmilta onnettomuuksilta on kuitenkin tietääkseni vielä vältytty.

Tänään oli kuitenkin kaiken huippu. Tulin puistoon leikkimään 3-vuotiaani kanssa mukanamme oli myös vauva. Vastaan juoksi noin 5v. poika. Poika tuli vaunujen viereen ja kurkisti sisään. Usein lapset ovat kiinnostuneita vauvoista ja tähän asti olen heille vauvaa näyttänyt. En taida tosin enää. Poika alkoi kilju todella kovalla äänellä ja vauva tietysti säikähti. Sanoin pojalla, ettei saa hutaa, mutta hän huusi vielä kovempaa ja LÖI VAUVAA. Otin vauvan syliin ja lähdin etsimään pojan hoitajaa ja löytyihän se sieltä juorukerhosta. Se akka ei ollut huomannut mitään ja kun olin kertonut mitä poika oli tehnyt, otti hän pojan mukaansa "juorukerhoon" ja jatkoi muiden hoitajien kanssa juttelua samalla, kun hoidettavat terrorisoivat leikkipuistossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla