Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisutus blogeja

Vierailija
24.06.2010 |

ja sivuja haluaisin. Ostettiin talo ja nyt pitäis alkaa remppaa, mut itsellä ei ole silmää valita värejä ja muuta ilman malleja.

Eli kakki kivat sivut ovat tervetulleita:)

-Kiitos

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi tietää, remppaa suunnitellaan just ostettuun taloon.

nimim. värisilmä perseessä ja tyylitaju myös

Vierailija
2/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://parolanasema.blogspot.com/

Löytyy paljon linkkejä muihin blogeihin, tosin useimmat sellasta vintage-tyyppistä josta itse tykkään. Kolahtaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyyliltä maalaisromanttista eli valkoista, valkoista ja taas vielä vähän valkoista.

Vierailija
4/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sisustus/remppavinkkejä kaipaa:

http://www.sisustusideat.net/viewforum.php?f=39

Vierailija
5/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi reaktio siihen Saunan uusimiseen oli, että oli pilattu koko sauna :D

Eli koko blogi menetti mielenkiintonsa, kun ympätään viehättävään asemarakennukseen talon tyyliin täysin sopimaton "Spa henkienn saunaosasto" joka henkii vanhaa - niin missä kohden henkii vanhaa, sinkkiämpäreissäkö?

Vierailija
6/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. Kyllä tykkään:)

-AP

Vierailija
7/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se paikka, missä kaikki lastenhuoneet ovat toistensa kopioita: seinät joko vaaleanpunaiset, v.siniset tai khakit, sänkynä vanha puusänky, seinällä roikkuu kaunis mekko tai pojan vanhanajan juhla-asu, kalusteina yksi kaunis vanha tuoli ja pieni puinen lipasto tms. jossa muutama puulelu. Kaiken kruunaa puuhylly jossa valkoisilla sisustuskirjamilla lapsen nimi. Ai niin, ja se vanha nalle vielä puuttui ja vitriinitaulu jossa lapsen ensitossut.

Edellämainituissa siis ei tietenkään mitään vikaa, ovat todella kauniita! Ihmetyttää aina vaan että missä ovat kaikki lelut?? Ja itse kaipaisin vinkkejä moderniin ja reipashenkiseen lastenhuoneeseen, niin alkoi kyllästyttää noiden samantyylisten huoneiden selailu. Mutta tottakai jokainen tyylillään!

Eli vinkkejä moderneihin / skandinaavisiin sisustuksiin otetaan vastaan!

Vierailija
8/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kaikkia plärätä läpi, mutta ensivaikutelma oli että kamalaa tappokitchiä. Tyttöjen huoneet on vaaleanpunaista trinsessaröyhelöä ja höttöä ja noi kaikki typerääkin typerämmät kirjoitukset seinillä ym, apua. Mä luulin että mulla ei ole tyylitajua, mutta ehkä sittenkin on vielä toivoa.. Itseasiassa olisin kaivannut lähinnä ideoita eri värisävyjen yhdistelemiseen, kohta meillä alkaa nimittäin lastenhuoneen seinien maalaus.

t. 2

se paikka, missä kaikki lastenhuoneet ovat toistensa kopioita: seinät joko vaaleanpunaiset, v.siniset tai khakit, sänkynä vanha puusänky, seinällä roikkuu kaunis mekko tai pojan vanhanajan juhla-asu, kalusteina yksi kaunis vanha tuoli ja pieni puinen lipasto tms. jossa muutama puulelu. Kaiken kruunaa puuhylly jossa valkoisilla sisustuskirjamilla lapsen nimi. Ai niin, ja se vanha nalle vielä puuttui ja vitriinitaulu jossa lapsen ensitossut.

Edellämainituissa siis ei tietenkään mitään vikaa, ovat todella kauniita! Ihmetyttää aina vaan että missä ovat kaikki lelut?? Ja itse kaipaisin vinkkejä moderniin ja reipashenkiseen lastenhuoneeseen, niin alkoi kyllästyttää noiden samantyylisten huoneiden selailu. Mutta tottakai jokainen tyylillään!

Vierailija
9/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kaikkia plärätä läpi, mutta ensivaikutelma oli että kamalaa tappokitchiä. Tyttöjen huoneet on vaaleanpunaista trinsessaröyhelöä ja höttöä ja noi kaikki typerääkin typerämmät kirjoitukset seinillä ym, apua. Mä luulin että mulla ei ole tyylitajua, mutta ehkä sittenkin on vielä toivoa.. Itseasiassa olisin kaivannut lähinnä ideoita eri värisävyjen yhdistelemiseen, kohta meillä alkaa nimittäin lastenhuoneen seinien maalaus.

t. 2

Vierailija
10/13 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivun reunassa linkkeja moderneihin blogeihin.

Vierailija
11/13 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivun reunassa linkkeja moderneihin blogeihin.

Vierailija
12/13 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta kannattaa katsoa sellainen kuin www.ideakoti.fi , löytyy paljon vähän ei niin perus suomalaista huonekalua.

Vierailija
13/13 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään nyt siitä, että sisustusblogi on yhdyssana. Miten joku ei osaa tällaista perusasiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi