No niin: nyt kaikki naiset joilla ei ole normaali itsetunto
alkoivat taas panikoida, että "enkaimäänäytäläskiltäkunpainankuuskyt..."
Te olette naurettavia heikkoja pellejä.
Kommentit (4)
kun olin 168/57.
Olin todella timmi ja lihaksikas kaksikymppisenä, treenasin 6 kertaa viikossa. En voinut ymmärtää, miksi kaikki muutkin eivät tee niin.
Kolmikymppisenä sain nopeassa tahdissa kolme lasta ja imetysaikoina kertyi kiloja, jotka eivät lähteneetkään pois. Sitten tuli kaikenlaista huolta ja murhetta ja masennusta ja lihoin lisää.
Äitini mielestä olen aivan yhtä läski kuin silloin teininä.
Voidaan kyllä sanoa, ettei mulla ole normaali itsetunto. Mutta toisaalta myös ymmärrän niitä, jotka eivät olekaan pysyneet timminä, vaikka pitivät sitä joskus itsestään selvänä asiana. Ja kaikki te, jotka olette varmoja, ettei teille käy koskaan niin kuin minulle... niin voi käydä, ihan oikeasti.
kun olin 168/57.
Olin todella timmi ja lihaksikas kaksikymppisenä, treenasin 6 kertaa viikossa. En voinut ymmärtää, miksi kaikki muutkin eivät tee niin.
Kolmikymppisenä sain nopeassa tahdissa kolme lasta ja imetysaikoina kertyi kiloja, jotka eivät lähteneetkään pois. Sitten tuli kaikenlaista huolta ja murhetta ja masennusta ja lihoin lisää.
Äitini mielestä olen aivan yhtä läski kuin silloin teininä.
Voidaan kyllä sanoa, ettei mulla ole normaali itsetunto. Mutta toisaalta myös ymmärrän niitä, jotka eivät olekaan pysyneet timminä, vaikka pitivät sitä joskus itsestään selvänä asiana. Ja kaikki te, jotka olette varmoja, ettei teille käy koskaan niin kuin minulle... niin voi käydä, ihan oikeasti.
Tässä avauksessa haukutaan just teitä, jotka eivät ikinä muka ole tarpeeksi hoikkia.
Hankkikaa selkäranka ja itsetunto, luuserit.
jos sait kiksejä avauksen kirjoittamisesta, olet yksi meistä :)
Alkaa vaan ärsyttää, kun ihmiset myy itsensä niin halvalla.
Etsikää elämää muualta kuin puntarista, tohvelieläimet.
jos sait kiksejä avauksen kirjoittamisesta, olet yksi meistä :)