Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toimi match.com.

Vierailija
24.06.2010 |

Viisi kuukautta jäsenenä > neljät treffit > ei minkäänlaista äksöniä.

Olen mies, ja tämän kokemuksen olen jakanut usean muunkin nettitreffailua kokeilleen miehen kanssa. Mimmit nirppistelee ja valikoi niin tarkasti, että normaalikokoinen ja -näköinen mies on täysin vailla mahdollisuuksia - edes treffeille asti ei pääse, vaikka kirjoittaisi kuinka kauniisti.

Rahanhukkaa, sanon suoraan.

Ja juu, juu, tiedän. Olen ruma, tylsä ja mielenkiinnoton, minun pitäisi kirjoittaa parempi esittelyteksti, ja laittaa edustavampi kuva, ja mihin meistä suomalaisista sioista muutenkaan edes on. Antaa tulla vaan.

En aio ryhtyä sorvaamaan itselleni vaihtoehtoista universumia ja paranneltua peitehenkilöllisyyttä pelkästään nettideittailun vuoksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, sieltä se vika löytyy.

Vierailija
2/24 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin toukokuussa kuvallisen ilmoituksen, johon liitin rehellisen ja kattavan selostuksen itsestäni. Olen ollut kahden minuun yhteyttä ottaneen miehen kanssa treffeillä; näiden lisäksi olen meilaillut joidenkin kanssa. Kumpikin mies oli mukava ja älykäs, ja molemmat aika "tavallisen näköisiä". Jostain syystä vain toinen silti oli mielestäni seksikäs, ja hänen kanssaan sitten toisella tapaamisella vietinkin yhden elämäni ihanimmista öistä! Ja mesetys jatkuu. Harmi että hän asuu kaukana. Nyt siis katson tämän tapauksen loppuun, ennenkuin tapaan uusia.

Mutta huomasin match.comissa myös miehen, jolla kuvat esittivät eri henkilöitä, yksi "hänen" kuvistaan oli jopa netistä poimittu kuva tuttavastani, joka on onnellinen perheenisä ja eri ammatissakin kuin tämä ns. "lastenkirurgi". Niin että huijareita löytyy ja tarkkana on oltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian tavallisen näköinen, ts. normaali. Olisit lukenut ensimmäisen viestin.

Vierailija
4/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen selaillut profiileita, ja näyttää siltä, että mies haluaa naisen, joka on

-hoikka

-urheilullinen

-harrastaa golfia, kuntosalia, matkailua, vuorikiipeilyä jne.

-asettaa parisuhteen ja rakkauden ja lapset ja oman elämän ja työn etusijalle elämässään

-"on sinut itsensä kanssa ja luurangot pois kaapista"

-hiukset mielellään pitkät ja punaiset

-käy konserteissa, keikoilla jne.

Joo, ja tietty on fiksu ja hyvä keskustelemaan jne :)

Eli monet miehet vaikuttaa ihan fiksuilta, mutta mua ainakin alkaa nyppiä sitten kun hoksaa siellä olevan vaikka millaista täydellisen naisen vaatimusta!

Niin ja tottakai naisen pitää olla kaikin tavoin kaunis...

Laita omat vaatimuksesi vähän kohtuullisemmiksi, ota rohkeasti yhteyttä kiinnostaviin naisiin (äläkä kiinnostu vain niistä kaikkein täydellisimmistä, vaan myös taviksista, joista voisi löytää sen helmen).

Vierailija
5/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seikkailla ja päästä kertomaan kavereille seikkailuista.

Ongelma on siis se, että useat niistä nettisinkuista eivät oikeasti edes kykene parisuhteeseen.

Vierailija
6/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastusten suhteen. Päinvastoin, ilmaisen eksplisiittisesti, että harrastustemme ei tarvitse olla yhteisioä, koska meillä voi olla omatkin elämämme.

Arvioin myös potentiaalisia naisia heidän kirjoittamansa profiilin perusteella, ja itse asiassa jätän suoraan lähettämättä viestejä mielestäni liian kauniille naisille.

Kyse on siitä, että vinkkauksiin ei vastata - eikä treffeille lähdetä.

Profiilini on mielestäni ajatuksella kirjoitettu, rehellinen, ja kiinnostava. Olen itse akateeminen ja viestintätaitoinen, harrastan (ja teen työkseni) kulttuuria a urheilua aiktiivisesti ja tämä käy ilmi myös profiilistani.

Yritän ottaa huomioon vinkeistäsi, vaikkakaan niissä ei ole mitään sellaista, mitä en jo tekisi.

Vierailija
7/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, on onnekis hikan hyviökin.

Tarkoitan kuitenkin, että hiukan jäi tunne, että etsitään täydellistä ja muille ei edes vastata, eikä olla halukkaita kontakteihin, vaikka nimenomaan olleen etsivällä kannalla.

Outoa. OK ei tarvitse olla tyrkky, mutta turhaa on etsiä jonkun yhden siovun korjoituksenperusteella jotain täydellsitä. Vain kohtaamalla ihmisiä voi havaita kuka miellyttää.

Taitaa suomalaisilla olla oppimista treffailussakin.

Vierailija
8/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

netin kautta, niin varsinkin miehillä ne nettitreffit kasautuvat entistä terävämmin ja tiheämmin muutamalle siitossonnille. Nythän on niin, että naiset siellä netissä valitsevat, ei toisinpäin.

Netti siis vain nopeuttaa ja kiihdyttää sitä kehitystä, joka on ollut olemassa jo muutenkin.

Vierailija
9/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jotkut toki pitävät kaikkea muuta kuin asiallisena seuranhakupaikkana. Itse hain sieltä eron jälkeen lähinnä kirjeseuraa, missään nimessä en mitään enempää. Tuloksena oli se, että seurustelin vakavasti 2 vuotta. Kunnes viimeisen kesän innostuksesta sain luvan ja kehotuksen etsiä muutakin seuraa sekä raportoida kokemuksista silloiselle miesystävälle;-o. No, mullehan se oli iloista ja hyvää aikaa, oikeasti. Ilmoituksen mukaan etsin edelleen kaikkea muuta kuin seksiseuraa tai seuraa vakavassa mielessä, silti sitä päätyi muutaman kanssa juuri siihen seksiin. Tosin itse olen aina helposti ihastunut, joten mulle se ei koskaan ollut pelkkää seksiä. Hienoja kokemuksia, hienoja ihmisiä, jotakin, mitä myöhemmin muistella...mutta samalla tapasinkin jonkun muun, ihan eri tarkoituksella. Nykyisen mieheni:-). 3,5 vuotta sitten tavattiin kahvilassa parin viikon kirjoittelun jälkeen, ja minä sika jätin vapaamielisen miesystäväni seuraavana viikonloppuna;-o.

Mieheni oli käynyt katsomassa profiiliani, vaan ei ottanut yhteyttä. Itse katsoin, ketkä olivat käyneet, ja kirjoitin miehelle. Aika pian kuitenkin oli tärkeimmät asiat tiedossa ja suunnitelmat selvinä..nyt ollaan tässä, kaksin rakennetussa talossa, isona uusperheenä:-). Eli kuka sitä koskaan tietää mitä tapahtuu, etsi tai ei:-).

Vierailija
10/24 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut miesten etsivän aika usein aika paljon nuorempia naisia, mikä joskus ihmetyttää. Itse en olisi parikymppisenä ollut kiinnostunut nelikymppisistä, enkä edelleenkään niin paljon vanhemmista miehistä.

Ja tuo, että sinulla on ilmeisesti paljon hyviä harrastuksia - minä ainakin tavallaan karsin ensisilmäyksellä ne liioittelevan oloiset (siis kunnostettava purjevene, golf, kilpaurheilu jne, joiden lisäksi tyyppi kuulemma ehtii vielä tehdä haastavaa työtään, ansaita tuhottomasti ja omistautua täysin lapsilleen.

Ja yksi ällötys on se, että mies ilmoittaa olevansa sinkku, vaikka on lapsia - minusta se ei mene ihan niin.

Vierailija
11/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oman ikäisiään, naiset mielestäni realistisempia

Vierailija
12/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavamies samanikäinen, hän etsii naista iältään 25-35.

Eikä etsi siis "lastentekoon", miehellä kohta täysi-ikäiset lapset ja ei halua enää lapsia.

Arvaatte varmaan, että saisin kettuiluviestejä, jos mä laittaisin haettavan miehen iäksi alkaen 25...

Vierailija
13/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka valokuvaajalla. Kyllä se kuva on todella tärkeä, koska se on ainoa, joka antaa sinusta ensivaikutelman. Voi vähän fotoshopata.

Vierailija
14/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka valokuvaajalla. Kyllä se kuva on todella tärkeä, koska se on ainoa, joka antaa sinusta ensivaikutelman. Voi vähän fotoshopata.

Jos et aio koskaan treffeille mennä, vaan haluat vain kerätä vieraskirjaan miesten kehuja kuvasta, niin fotoshoppaa.

Mutta jos haet oikeasti miestä elämääsi, älä fotoshoppaa, paras lähteä realiteeteista, niin on mahdollisuus aito ihminen löytääkin.

En ymmärrä ihmisiä, jotka laittaa itsestään mm. 10 vuotta ja 15 kiloa sitten otetun kuvan,

kyllä totuus treffeillä selviää...

Vierailija
15/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisesti koulutettu, kahden lapsen äiti. Haen Matchista ihan tavallista miestä. Hän saisi olla itseni kanssa suht samanikäinen ja samassa elämäntilanteessa...

Mutta mitäpä saankaan vastaukseksi? Paljon viestejä ja vinkkauksia 45-55 -vuotiailta miehiltä. Oman ikäiseni kun asettavat ikähaarukaksi 21-34 -vuotiaat. Sitten pitää olla hoikka, kaunis, täydellinen, ja sitä rataa. Harva tuon ikäinen nuorempi nainen on kuitenkaan kiinnostunut itseään 10-15 vuotta vanhemmista miehistä, kun omanikäisiäkin on saatavilla. Olisiko siinä syy, miksi miehet eivät saa vastauksia?

Olin kyllä itse äskettäin treffeillä 46-vuotiaan erikoislääkärin kanssa eikä minua koskaan ole loukattu sillä tavalla. Mies kysyi, olivatko hänelle lähettämäni kuvat retusoitu... Niin ja mulla ei ole edes ryppyjä! :DDD

Vierailija
16/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaas.

Kävin Match.comin kautta noin viisillä treffeillä. Tuli muuten kovin kalliiksi, vaikka minua ehkä kitupiikiksi syytättekin, sillä olin jäsen 6 kk. Tuloksena oli siis hiukan vajaa yhdet treffit/kk, aktiivisesta viestittelystä huolimatta.

Olen akateeminen, hyväkäytöksinen, mutta ulkonäöltäni tavallinen 38 vuotias, ja asetin hakukriteereiksi 33-43 vuotta. Suhteellisen laaja haarukka, siis.

Noin puoleen viesteistäni ei vastattu lainkaan. Lopuista noin puolet lopettivat viestinnän kun laitoin kuvani. Kaiken kaikkiaan viestittelin noin kymmenen naisen kanssa, joista viisi siis tapasin treffeillä.

Yhtä tapailin piedempään - ja sattumalta hän oli porukan nuorin. Nuorin tapaamani nainen oli 33-vuotias, vanhin 42.

Kokemusteni perusteella match.comista saa hyvin vähän yhteydenottoja suhteessa sen varsin suolaiseen hintaan. En usko, että kokeilen nettideittailua enää tulevaisuudessa, sillä se on itsetunnolla varsin hubaa touhua. Mieluummin tapaan ihmiset kasvotusten.

Vierailija
17/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:han oli mies.

Kyseessä on markkinointi ja siinä ei riitä että on aito ja rehellinen suomalainen.

Vierailija
18/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 140kg, yksinhuoltaja.

Vierailija
19/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoida kyllä osaan. Minun tapauksessani vikana oli se, että asun lasteni kanssa - ja se on naisille liikaa.

AP - joka siis on mies.

Vierailija
20/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 140kg, yksinhuoltaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi