Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Olen niin onnellinen 3/4/5/6:sta pojastani/tytöstäni"

Vierailija
24.06.2010 |

Just joo...

Luuletko, että kukaan uskoo tota???

Kaikki tietää, että lapsia on niin monta juuri sen takia, että toiveena olisi ollut saada sitä toista sukupuolta oleva lapsi!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikionnellinen poikapuolestani ja kahdesta omasta pojastani! Ehkäpä he sitten tekevät niitä tyttöjä hoidettavaksi :)

Vierailija
2/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka lapsi oli tyttö ja toinen poika. Tein kuitenkin vielä kolme lisää, hermafrodiitin toivossako?

Tunnen myös perheen jossa syntyi ensin neljä poikaa, sitten tyttö ja sitten taas viisi poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä on ollut muutamiakin aloituksia siitä, kun jollekin on selvinnyt useamman pojan/tytön jälkeen toista sukupuolta ja se on kriisin paikka.

Minä ainakin uskon, ettei aina ole kyse toisen sukupuolen havittelusta.

Vierailija
4/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika, tyttö, poika, tyttö, tyttö, poika, tyttö.

Mitä sukupuolta mahtoivat havitella?

Vierailija
5/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatuanne pojan ja tytön teitte vielä kolmannen lapsen. Hävetti, että kaveripiirissä on niin juntteja ihmisiä, että tekee lapsia tietyn sukupuolen tms. toivossa.

Kai moni sitten luulee, että se kolmas oli vahinko (jota ovulaatiotikkujen kera ährättiin pitkään ja hartaasti)

Vierailija
6/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mun vanhemmat on ap:n mielestä halunnu, kun meitä on tyttö, poika, tyttö, tyttö, poika ja tyttö. Just niinkun äiti oli lapsena toivonu 4 tyttöö ja kaks poikaa.

Vierailija
7/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen yhtä onnellinen kolmesta tytöstäni!

Olenko uskottava?

Vierailija
8/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin rajoittunut mielikuvitus. Mahtaakohan löytyä vielä kultainen noutaja, ilman sitä ette voi olla onnellinen perhe.

Vierailija
9/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kai te vielä sen pojan teette. Mitä vanhempi sukulainen, sitä hävyttömämpi on suustaan.

Mutta onneksi lapset ovat jo isoja ja olen heistä oikeasti todella onnellinen. He ovat fiksuja, hyväkäytöksisiä ja nättejä ja heillä on kivat kaverit ja harrastukset ja koulussa menee hyvin ja vanhimmalla on loisto poikakaveri. Sitä kautta meillekin niitä poikia tulee.

Ainuttakaan tytöistäni en vaihtaisi.

"Olen niin onnellinen 3/4/5/6:sta pojastani/tytöstäni" Just joo...

Luuletko, että kukaan uskoo tota???

Kaikki tietää, että lapsia on niin monta juuri sen takia, että toiveena olisi ollut saada sitä toista sukupuolta oleva lapsi!

Vierailija
10/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain tytön ja pojan ja silti vielä lisää poikia ja tytön

Vierailija
11/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin rajoittunut mielikuvitus. Mahtaakohan löytyä vielä kultainen noutaja, ilman sitä ette voi olla onnellinen perhe.

Vierailija
12/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, äiti, poika, tyttö, kultainen noutaja, farmarivolvo, rivitalonpätkä, busteri ja lopuksi vielä se perintömökki Kyrvätperällä.

V.... mä repesin..hahahah

Vierailija
13/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/4 vasta toteutunut siitä, mutta... Ihan tosi, en poikaa haluaiskaan.