Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lapselta lähtevät hiukset!!

Vierailija
23.06.2010 |

Onko teillä kokemuksia? Eilen huomasin (päälaella kalju kohta) ja tänään kävimme pediatrilla, ihotautilääkärille aika ensi viikolla.

Hiukset lähtenyt n. 5x3 cm:n alueelta. Tosin muutenkin hiukset ehkä hieman ohentuneet (pojalla todella tuuhea tukka). Lääkäri sitä mieltä, ettei liity ravintoon mutta ostin sinkkivalmistetta.

Vai voikohan olla jotain vakavampaa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi hiukset lähteä. Siihen saakka oli ollut hällä upeat, paksut hiukset. Melkein kaikki lähtivät. Tutkittiin kaikki mahdollinen, mitään syytä ei löytynyt, epäiltiin jotain infektioperäistä. Pikkuhiljaa hiukset alkoivat kasvaa takaisin, nyt tyttö pian 11v. ja hiukset normaalit, mutteivät enää alkuperäisen paksut.

Vierailija
2/4 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lähti lapsena runsaasti (tukkoina) hiuksia kauttaaltaan ympäri päätä sairastettuani useita korkeakuumeisia infektioita lyhyen ajan sisällä (ensin oli raju vesirokko, sitten A-virus jonka jälkitautina keuhkokuume ja keuhkoputken tulehdus jne. Kuumeet 40 asteessa useaan kertaan kuukauden aikana).

Tutkittiin lääkärissä vaikka miten, kaikki kilpirauhasjutut, vitamiinin puutokset jne mutta mitään syytä ei löytynyt. Sitten äitini kampaaja sanoi, että korkea kuume (toistuva ja pitkä) voi tuhota karvatupet päästä.

Eli hiuksia lähti valtavasti, mutta kasvoivat kyllä sitten kaikki takaisin... Olin aivan nautettavan näköinen pörröpää kun ne alle 5cm mittaiset hiukset töröttivät pystyssä ympäri päätä... Olin kuin sähköiskun saanut.

Toivottavasti lapsesi vaiva selviää, pälvikaljulta se minustakin äkkiseltään kuulostaa. Sitäkin minulla jossain vaiheessa lapsena epäiltiin (huolimatta siitä, ettei hiukset lähteneet läiskittäin, vaan tasaisesti ympäriinsä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan kummalliselta. Olimme pari viikkoa sitten Italiassa ja uimme meressä. Poikani sanoo, että hiukset ovat sen jälkeen olleet erilaiset (tahmeat?). Itse en tuota huomannut, paitsi sen nyt, että hiukset lähtevät...

Pelkään, että hiuksia lähtee lisää ja kaverit ihmettelevät (poika on jo koulussa). Huoh..

Vierailija
4/4 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltain päänahan taudilta!siis joku taliperäinen tms. ,jos hiukset ovat tuntuneet tahmeilta.se saattaa aiheuttaa myös hiustenlähtöä. toivottavasti asia selviää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme