Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyvää ja/tai huonoa sanottavaa sinulla on hormonikierukasta?

Vierailija
29.05.2008 |

Mitä etuja ja mitä haittaa siitä sinulle oli? Kerro kokemuksesi! Kiitos! Mietin, jos laitattaisin itselleni, kun ei oikein muutakaan ehkäisyä keksi... Kaksi lasta meillä on jo, eikä lisää (varmaankaan) ole tulossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten ainakin oli monta ketjua. Mulla on ollut puol vuotta. Tosi vaivatonta ja helppoa lukuunottamatta alun vuotoja. Nyt vuodot on hiukan helpottanut, mutta vieläkin on välivuotoja jonkin verran. Muuten tosi hyvä.

Vierailija
2/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa:

Varma ehkäisy, ei tarvitse muistaa pillereitä yms. Pitkäaikainen, seuraavat 5 vuotta huoletonta aikaa, vuoto vähenee tai joillakin jää jopa pois (ei minulla). Vähemmän hormoneita kuin pillereissä, jos ne eivät ole sopineet niin kierukka voi käydä.

Miinukset:

Jatkuvaa tiputteluvuotoa ensimmäiset puoli vuotta. Kallis. Oli liian suuri kohtuuni (kommentti sen poistaneelta gyneltä). Ongelmat lankojen kanssa, ei auttanut lyhentäminenkään. Liiankin tehokas ehkäisy, halut katosivat täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan selaamaan vastausvaihtoehtoja. Aika paljon sieltä tuli asiantuntijoita, mutta kun hiukan meni alaspäin, niin johan alkoi löytyä

T:3

Vierailija
4/4 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi oli pientä tiputtelua, mutta nyt ehkä vuoden verran ei vuotoa ollenkaan!!! Ja mulla nimenomaan laitettiinkin sen takia tämä kierukka, että vuodot vähenisi. Mä vuosin aina kuin seula pari ekaa päivää.... Elämä on ihanaa nyt.... voi pitää valkoisia housujakin aina, kun mieli tekee