Kenelle kertoisit, jos voittaisit paljon rahaa?
Minä en kertoisi kenellekään. Enkä myöskään antaisi yhdellekään sukulaiselle mitään.
Kommentit (10)
JOs nyt puhuttaisiin miljoonista, niin maksaisin vanhempien velat pois/auttaisin rahallisesti ja myös kustantaisin lähipiirin ulkomaille muutamaksi viikoksi lököttelemään porukalla.
Ja jos joku lottovoitto tulisi, niin ainakin meidän vanhemmille ja sisaruksille, koska se tulisi kuitenkin ilmi: ostaisimme asunnon Helsingin keskustasta eikä meillä sellaiseen ole ilman lottovoittoa varaa ikinä.
harkiten kenellekään muulle. Omille vanhemmilleni en ainakaan, koska sieltä ollaan sitten tassua ojossa välittömästi. Siis jos olisivat toisenlaisia, eikä sellaisia hyötyjiä kuten ovat, voisin heitä avustaakin, mutta kun tiedän, että alkavat kerjätä..
muita mulla ei olekkaan kenelle kertoisin.
kaikille tyhmille, kateellisille, itseään täynnä oleville ihmisille!
Nauraisin päälle!
Vanhemmille ja siskolle antaisin osan jos saisin paljon rahaa. Ystäville ehkä kertoisin mutta en antaisi senttiäkään. Ovat niin vitun pihejä olleet antamaan omastaan ja aina vaatineet muita maksamaan.
En ihan heti kenellekään muulle. Ajan kanssa voisi sitten mieli muuttua.
Miehelle tietenkin olisi kerrottava. Ehkä joillekin sukulaisille siinä vaiheessa, jos voitto olisi todella suuri, sillä muuttaisihan se meidän elämää. Jos loton pääpotti tulisi, niin vaihtuisi asunto, auto ja työpaikka varmasti.
Jos voitto alle 100000€, niin makseltaisiin kyllä lainat pois, mutta muutoin ei elämä muuttuisi. Silloin ei kerrottaisikaan kellekään ulkopuoliselle.
miehelleni, vanhemmilleni ja saattaisin kertoa siskollekin. Ehkäpä mummillekin...
minä miehelleni kertoisin, mitä se kenellekään muulle kuuluukaan?