Kävin tänään ultrassa, eikä mulla ole rintasyöpää!
Olen niin iloinen, kaikki naiset tutkikaa rintanne säännöllisesti!
Kommentit (12)
aika varmaa. Kumpikaan ei yksinään riitä vaan normaali käytäntö on että tehdään kummatkin tutkimukset. Eli ap voi kyllä iloita, onnea!
kyllä voit rauhassa iloita. pelkäämisen aiheita riittäisi kyllä loputtomiin elämässä jos sille tielle lähtisi... onnea! :)
Yhden tuttavan syövälle menettänyt ja toisen tuttavan taistelun vierestä seurannut.
Sen piti mennä kans samaisesta syystä. Pitääkin huomenna kysellä...
oli syöpä mammosta huolimatta,että ei ihan kannata tuudittautua..
että rintojenkudos on normaalia, kun mammografiakuvat hukkuivat. Olen siis kaksi viikkoa jännittänyt tätä juttua. Kuinka moni tutkii rintojaan? Elämä on ihanaa!ap
ja ne mammokuvat menivät sekaisin, nyt on todettu ultralla, että kaikki ok, eli tuudittaudun hyvinkin.Vai oletko sitä mieltä, että pitäisi vieläkin pelätä;)
vaan kuinkas kävikään,syöpä oli levinnyt luustoon ja maksaan. Ihan kamala tapaus ja tosiaan joku moka käynyt kuvissa.
työkaverilla sitten oli jokin patti rinnassa vai? Pitäisikö minunkin nyt kehittää sellainen ja tehdä testamentti? ap
Tää on niin av.tä, joku iloitsee ja sehän harmittaa! Ei tule noita rintoja tutkittua, kuin gynellä käydessä (kerran vuodessa).
että syöpää katsottaisiin ultralla?
Miksi naiset sitten käyvät mammografiassa, jossa kuitenkin saa sädeannoksen?