Minulla oli järkyttävä taukoamaton nälkä synnytyksen jälkeen
Tätä kesti pari päivää, vaikka söin ihan reippaasti. Mistä voi johtua?
Kommentit (4)
Johtuu tosiaan maidon nousemisesta...mulla meinasi mennä yöllä taju, vaikka olin syönyt reippaan iltapalan. Olis pitäny vetää lisäksi vieraiden tuomaa suklaata...
Mulla taas ihan toisi.. Synnytyksen jälkeen oli ihan mieletön jano. Join koko ajan. Mutta ruoka ei maistunu. Kaikista aterioista söin maksimissaan 1/3. Tuntui, että ruokaa oli sairaalassa tarjolla ihan liikaa. Kotona viikon ajan en syönyt yhtäkään lämmintä ateriaa, join vaan koko ajan kaikkee mahdollista: vettä, teetä, kiiseliä, piimää.. Ja täysimetys meillä.
ollut sairaalassa kauhee nälkä ja kaikki maistunu niin hyvälle. Mut ku tullu kotia niin se ruokahalu kadonnu kokonaan. Siis väkisillä pitää jotain aina laittaa suuhun että ei maidontulo lakkaa..
Ja raskausaikoina olen molemmista lihonut 21 kg kun ruoka maistunut pikkasen liian hyvin, ihan viimesillä viikoillakin pystyi vetää hirveitä hevosen annoksia. Ja synnytyksen jälkeen ei niin mikään maistu. Onhan se hyvä niin kilot lähtee mut välillä pelottaa että maito pian loppuu...
Mulla oli sama juttu. Mies oli kanssani sairaalassa perhehuoneessa ja oli sitä mieltä, että siellä syödään koko ajan. Itse taas olin ihan nälissäni ja söin näiden sairaalan ruokien välissäkin vaikka mitä. Johtuiskohan maidon nousemisesta? Vauva kun alkaa kuluttaa sitä energiaa..?