Oviksen tikutus, kun menkkoja ei ole vielä kuulunut synnytyksen jälkeen!
Kommentit (2)
Noniin! Sain itselleni hieman vastauksia. Eli siis kannatti sitkeästi tikuttaa... One stepit ehdin käyttää loppuun ilman tulosta. Sitten tilasin mammaksilta David -merkkisiä ovistestejä ja ostin rinnalle myös CB:n digitaalisen. David näytti kahta samanvahvuista viivaa 11.7., jonka jälkeen testasin myös digillä. Hymynaamahan siihen tuli!!! Testasin vielä seuraavana päivänä Davidilla ja silloin testiviiva oli vahvempi, kuin kontrolli. Digillä tuli myös hymynaama! Eli ainakin Davidit toimii mulla. One stepeistä en tiedä, kun toisaan ehtivät loppua ennen ovista.
Aika hienoa löytää ovis ennen kuin ekat menkat on alkanu synnytyksen jäljiltä!!! :D Nyt vaan toivotaan parasta, ettei se täti punainen saapuisi ainakaan 9 kuukauteen! :D
Minulla oli kyllä ihan säännölliset kuukautiset, mutta vastaan silti.
Olen käyttänyt noita samaisia testejä. Ja ikinä en saanut yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa kuin kontrolli viiva. Se selkeästi tummempi viiva on se ovis viiva.
Itse löpulta kyllästyin niitten kanssa arvailuun ja kun viiva tummui hieman niin tein myös clearblue digi ovistestin ja hymynaamaa pukkas silloin kun viiva oli one step testissä melko tumma.
Puol vuotta meni, mutta nyt vihdoin odotetaan perheen neljättä lasta.
Sirppana rv 10+4