Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka olette tavanneet kunnollisia miehiä deittipalveluiden kautta:

Vierailija
21.06.2010 |

Millaisen profiilin teitte/millaiseen profiiliin vastasitte?

Millaisia vinkkejä "aloittelijalle", joka hakee kunnollista ja vapaata miestä vakavaan suhteeseen? Ei haittaa jos on lapsi(a), itselläkin on yksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on yli-innokas pääsemään suhteeseen ja sanoo sinulle kaiken mitä arvelee sinun haluavan kuulla; totuusarvolla ei ole niin väliä kun jätkä ei ole eläissään saanut pillua. Tuollaisessa peräkamaripojassa on väistämättä jotain vakavaa vikaa, vaikka hän onnistuisi friikkiyttään jonkin aikaa salaamaan.

Vierailija
2/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tavanneet netissä ja ovat nyt naimissa, minä ja mieheni mukaanlukien.

Itse tein oman ilmoituksen, koska en löytänyt miesten ilmoituksista sopivaa. En mennyt maksullisille sivustoille vaan cityn deittiin. Kerroin muutamalla sanalla luonteestani, harrastuksistani ja siitä mitä etsin mieheltä. Laitoin ikäni, asuinpaikan ja tarkoituksen (tositarkoituksen) oikein. Miksi valehdella?

Loin anonyymin sähköpostiosoitteen. Sain päivässä 15 vastausta, joista toinen tuli tulevalta aviomieheltäni :) Meillä synkkasi jo sähköpostin välityksellä aivan heti.

Jotkut kaverini ovat deittailleet useita kuukausiakin mutta mielestäni sitäkään ei pidä pelätä. Itse ajattelin niin, että jos unelmien mies löytyy, hyvä. Jos ei löydy, saan ainakin tavata uusia ihmisiä ja käydä treffeillä.

Tsemppiä! Nettiin kannattaa ehdottomasti mennä, koska aika monilla meistä ei ole sellaista elämäntapaa tai harrastuksia tai työpaikkaa jossa tapaisi potentiaalisia miehiä. Eikä Se Oikea ihan itsestään omalle ovelle osaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen! Nykyinen mieheni vastasi omaan ilmoitukseeni, jonka muistan olleen melko "tavallinen". En ensin innostunut hänestä, siis kun luin profiilinsa. Syyksi paljastui myöhemmin se, että mieheni ei ole järin huippu ilmaisemaan itseään kirjoittamalla.

Mutta.. lopputuloksena se, että kun uskaltauduin noin kymmenestä ehdokkaasta hänen kanssaan treffeille, en enää muita halunnut tavatakaan.

Vierailija
4/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten tuo mies vastasi siihen ja vuosisadan rakkaustarina alkoi;)Niin ja perhekin lisääntyi!

Vierailija
5/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee sellainen profiili, joka kertoo millainen olet oikeasti. Eli älä mieti sitä, millaiseksi sinun pitäisi itsesi kuvata, jotta saisit mahdollisimman monta vastausta.

Vierailija
6/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin mieheni ilmoitukseen city.fi-sivustolla. Ilmoitus oli aika vaatimaton mut siinä oli jotain sympaattista. Sit nopeasti nähtiin ja se oli siinä. Oma profiilini oli rehellinen enkä yrittänyt sen kanssa liikoja.

Täytyy muistaa, että monet kivat miehet on kirjoitustaidoiltaan jollain lailla kömpelöitä, jos siis eivät muutenkaan ole verbaalisesti lahjakkaita. Jotkut myös jännittävät niin että kirjoittavat lyhyetkin viestit jäykän muodollisesti, vlijelevät epäonnistuneesti sarkasmia ja unohtavat hymiöt. Tällaisten pikkuseikkojen ei pidä antaa hämätä, treffeille vain avoimin mielin ja ilman suuria odotuksia.:)

Vierailija
7/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aviomieheni ja vauvani isän netistä kolme vuotta sitten!

Laadi selkeä, rehellinen ilmoitus. Lapsi kannattaa mainita heti. Tärkeintä on, että ilmoituksesta tulee omannäköinen. Tositarkoitusta kannattaa korostaa, silti tulee seksin vonkaajien vastauksia. Ne voit deleetata.

Kun vastaat, paljasta itsestäsi saman verran kuin vastapuolikin. Itse käytin sähköpostiosoitteessani nimeäni, koin sen rehelliseksi. Ei tullut ongelmia. Ehkä parempi kuitenkin välttää henkilötietojen antamista. Toisaalta yllättävän moni mies vastaa omalla nimellään. Niin puolisonikin teki, se tekee erittäin hyvän vaikutuksen.

Suosittelen nopeita treffejä. Itse treffasin useamman kymmenen miestä (ilmoituksia oli useita useamman kuukauden aikana) ja parin kanssa tuli suhteenpoikastakin ennen kuin löysin mieheni. Treffeille lähdin aina asenteella "lähden tapaamaan jotain kivaa ihmistä". Ei kannata stressata tai kuvitella tapaavansa unelmiensa miehen. Näin pysyy rento tunnelma yllä!

Varaudu siihen, että ei-ihan-niin-kivoja-miehiäkin tulee vastaan. Kannattaa kuitenkin suhtautua rennosti eikä ainakaan loukkaantua. Treffit sovit tietenkin kahvilaan tms julkiseen paikkaan.

Oman mieheni kanssa puhuimme ennen treffejä puhelimessa heti kaksi tuntia! Puhelinkeskustelu kokemukseni mukaan paljastaa jonkinlaisen samalla aaltopituudella olemisen.

Uskon, että löydät hyvän suhteen netistä! Kannattaa ottaa rento asenne ja aikaa siihen voi mennä!

Vierailija
8/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että monet kivat miehet on kirjoitustaidoiltaan jollain lailla kömpelöitä, jos siis eivät muutenkaan ole verbaalisesti lahjakkaita. Jotkut myös jännittävät niin että kirjoittavat lyhyetkin viestit jäykän muodollisesti, vlijelevät epäonnistuneesti sarkasmia ja unohtavat hymiöt. Tällaisten pikkuseikkojen ei pidä antaa hämätä, treffeille vain avoimin mielin ja ilman suuria odotuksia.:)

Näppäimistön takaa ruuneperi, livenä hissukka

Vierailija
9/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen deittaillut netin kautta tapaamiani miehiä (noin 10 kpl) eikä kukaan ole sitten "luonnossa" yhtään kolahtanut. Vaikka ovat siis kirjoitusten ja ehkä kuvienkin perusteella olleet suhteellisen OK. Treffeille en lähde jos mies ei ole tosi kiinnostava kirjoitusten perusteella, ja noin sadan miehen kanssa oon tässä vuosien varrella viestejä vaihdellut.

Mun oma profiili suurella nettipalstalla on ehkä vähän turhan "nokkela", mutta toisaalta odotan mieheltäkin edes himpun verran kiinnostavuutta. Mikään pelkkä "Moi, etsin elämäni naista, oon tällanen kiva tavallinen kundi" -ilmoitus ei kiinnosta minua pätkän vertaa.

Ehkä mun vaan pitäis laskea rimaa ja alkaa deitata myös vähemmän koulutettuja tms. miehiä. Toisaalta itse olen liikkeellä ain puolivakavalla mielellä, koska kiirettä suhteeseen ei ole. Eli tässä ap sulle vähän perspektiiviä; vaikka jos tiedät mitä haluat, et välttämättä sitä kuitenkaan löydä. Niin ainakin mulla - toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi