Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
GALLUP: Onko rakastaminen mielestäsi a) tunne vai b) tahdon asia?
Kommentit (3)
Ihastuminen ja rakastuminen on tunteita, rakastaminen tekoja. Rakkaus loppuu jos halu ajatella toisen hyvinvointia ja edistää sitä joskus omallakin kustannuksella loppuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No siinä alussakin jo vähän tahtoakin, sillä eihän kaksi ihmistä päädy yhteen, jos ei molemmilla ole tahtoa (esim. erilainen elämäntilanne).
Mutta jatkossa tarvitaan tunteen tueksi tahtoakin enemmän tai vähemmän, riippuu siitä miten paljon elämä kurittaa.
Alue: Aihe vapaa
Suhteessa eläminen rakastetun ihmisen kanssa on tahdon asia, oma valinta, josta kantaa vastuun.