Mitä pidempään imettää, sitä rupsahtaneemat rinnat?
Kommentit (12)
mulla aika kiinteät rinnat ja kaksi lasta imettänyt.Riippu tykkääkö pitää rintsikoita ja kuinka tukevia ne on.
Itse olen imettänyt 4,5vuotta ja rinnat samanlaiset kuin teininä.
Enemmän se vaikuttaa, että kuinka paljon-lihoo-laihtuu raskausaikana ja tietenkin perinnölliset ja hormonaaliset tekijä raskauden aikana.
Mulla on paljon paremmat rinnat nyt.
Napakat, isot ja kiinteät.
Ja nautintoakin mä saan niistä ihan eri tavalla nykyisin.
Ja siitä kaks roiskeläppää muistona.
Ja ihan on hyvässä kuosissa rinnat, ei riipu eikä roiku, on kiinteät ja pulleat.
Hän imetti ensimmäistä lastaan alle vuoden ja rinnat olivat hyvät sen jälkeen. Toista hän imetti ehkä 3 kk ja sai rintatulehduksen, kun yritti vähentää imetystä, vaikka maitoa olisi tullut hyvin.
Minä olen imettänyt yhteensä kolmea lasta 5,5 vuotta ja nyt 1 v imetyksen loopettamisesta minulla on hyvät rinnat. Eivät aivan samanlaiset kuin ennen imetyksiä, mutta ei mitkään roikutkaan. Nännit jäivät enemmän esille ja A- kupista tuli B, -tosin painankin 5 kg enemmän kuin ennen raskauksia. Lantio levisi myös 2 cm ja kengänkoko kasvoi numerolla.
mun tissit näyttävät ajokoiran korvilta ;)
mulla on ihan kivat tissit edelleen, vaikka oon imettänyt kolme lasta, yhteensä yli viisi vuotta.
olen imettänyt kolmea lasta yht 3 vuotta. rinnat ei roiku, mutta nännit sojottaa surullisesti alas ja sivuille :-(
Ja kun laihduin imetyksen aikana niin imetyksen jälkeen oli noin 2kk rinnat vähän rupsallaan. Mutta kun sain pari kiloa takasin niin johan oli taas hyvät tissit.
Tosin mulla on pienet rinnat joten muutenki ovat ihan ojossa. Vaikka 4 olen vuoden ikään imettänytkin.
imetin isompaa vuoden vanhaksi, kakkosta 2-veeksi, en kyllä sit enää kun satunnaisesti lopuksi
Mutta alle vuoden ikäisenä useita kertoja päivässä
ei voi mitään, kun ei rupsahda niin ei :-) ja sitä paitsi se on NIIN KÄTEVÄÄ
Mutta voisin kuvitella että jos olisin isobosainen, olisin erinäköinen
minä imetin 10 kk eikä yhtään rupsahtaneet.