Nainen on parhaimmillaan +30v ja pari lasta synnyttäneenä
Olen pitänyt itsestäni aina huolta ja ollut laiha ja treenattu jne. Silti seksi elämä oli aika vaisua ennen lasten syntymää. Miestä ei huvittanu panna ku kerran pari viikossa ja seksi ei tuntunu hyvältä. Keskityin aina siihen että näytän hyvältä ja seksikkäältä ja ettei missään ole selluliittiä jne.
Mutta kun eka lapsi synty, jouduttiin tekemään melkonen sektiohaava mahan poikki, sairastuin lopun iäkseni aineenvaihduntahäiriöön ja lihoin 36 kiloa muutamassa viikossa. Iho repesi jne. Mutta seksielämä muuttui täysin. Hyväksyin itseni tällaisena ja keskityin nauttimaan seksistä ja siitä asti on mies jaksanut panna välillä jopa 5 kertaa päivässä! Ja seksi on todella hyvää! Ja tätä on jatkunut jo 8 vuotta ja olen toki saanut muutaman kilon tippumaan, mutta 20 kiloa on vielä ylimääräistä ja todennäköisesti jää ikuisiksi ajoiksi.
Kommentit (8)
Moi ovatko naiset aivan erillaisia pilluiltaan?.
Vaimoni on kyllä suht kireä vaikka onkin synnyttänyt
kaksi lasta.Onko siis todellakin niin että on isopilluisia naisia? vai onko vaan pienikaluisia
miehiä. T epätietioinen.
On se jännä että lapsen saaminen voi vaikuttaa naisen takapuoleen, lantioon, kengännumeroon, psyykeen ja älykkyyteen, mutta siihen kanavaan josta lapsi pusketaan ulos ei voi tulla mitään jälkiä, joko se pysyy ennallaan tai tiukentuu. Ja jos jotain muutosta onkin havaittavissa niin se onkin sitten miehen muna joka on pienentynyt synnytyksessä.
Onko siis todellakin niin että on isopilluisia naisia? vai onko vaan pienikaluisia
miehiä. T epätietioinen.
On vain pienikaluisia miehiä.
Olen ap kanssasi aivan samaa mieltä. Itsekin olin ennen lasten hankintaa hyväkuntoinen ja -kroppainen, mutta en kokenut itseäni seksikkääksi. Olin hyvin pidättyväinen seksin suhteen, sitä kyllä harrastettiin melko usein, mutta en voinut koskaan täysin rentoutua, koska keskityin juurikin siihen miltä näytän, mitäköhän mies ajattelee jne.
Ensimmäisen lapsen jälkeen joutui käymään läpi aika suurenkin kriisin, sen suhteen että onko vielä haluttava jne. Suuri merkitys taisi olla sillä, että mies kannusti ja kehui vartaloani, vaikka eihän se parhaimmillaan ollut silloin, mutta oli tärkeää tuolloin tuntea olevansa miehen silmissä haluttava. Itselle ei tosin tullut paljoa ylimääräisiä kiloja ja oli selvää, että tulen hankkiutumaan eroon niistäkin mitä synnytyksen ja imetyksen jälkeen mahd. jää.
Ja kyllä, seksielämä muuttui täysin. Siitä tuli hyvin vilkasta ja villiä. Aloin tekemään usein aloitteita ja ehdottelemaan uusia juttuja. Vapauduin kertakaikkiaan täysin. Siis ihan täysin. ;D
Ja tuntuu, että vuodet ja pari lasta lisää ovat vain vapauttaneet lisää.
Mitä tulee näihin omaan elämäänsä katkerien miesten höpinöihin naisen alapään löystymisestä synnytysten myötä..Kyllä varmaan on aika selvää, että löystyyhän se synnytyksessä. Mutta eiköhän ole aika lailla naisesta itsestään kiinni, miten löysäksi se sitten lopulta jää. Lantionpohjan treenaaminenhan olisi tärkeää jokaiselle naiselle, ei pelkästään synnyttäneille ja ihan muistakin syistä kuin miehen nautintoa lisäämään.
Olen ap kanssasi aivan samaa mieltä. Itsekin olin ennen lasten hankintaa hyväkuntoinen ja -kroppainen, mutta en kokenut itseäni seksikkääksi. Olin hyvin pidättyväinen seksin suhteen, sitä kyllä harrastettiin melko usein, mutta en voinut koskaan täysin rentoutua, koska keskityin juurikin siihen miltä näytän, mitäköhän mies ajattelee jne. Ensimmäisen lapsen jälkeen joutui käymään läpi aika suurenkin kriisin, sen suhteen että onko vielä haluttava jne. Suuri merkitys taisi olla sillä, että mies kannusti ja kehui vartaloani, vaikka eihän se parhaimmillaan ollut silloin, mutta oli tärkeää tuolloin tuntea olevansa miehen silmissä haluttava. Itselle ei tosin tullut paljoa ylimääräisiä kiloja ja oli selvää, että tulen hankkiutumaan eroon niistäkin mitä synnytyksen ja imetyksen jälkeen mahd. jää. Ja kyllä, seksielämä muuttui täysin. Siitä tuli hyvin vilkasta ja villiä. Aloin tekemään usein aloitteita ja ehdottelemaan uusia juttuja. Vapauduin kertakaikkiaan täysin. Siis ihan täysin. ;D Ja tuntuu, että vuodet ja pari lasta lisää ovat vain vapauttaneet lisää. Mitä tulee näihin omaan elämäänsä katkerien miesten höpinöihin naisen alapään löystymisestä synnytysten myötä..Kyllä varmaan on aika selvää, että löystyyhän se synnytyksessä. Mutta eiköhän ole aika lailla naisesta itsestään kiinni, miten löysäksi se sitten lopulta jää. Lantionpohjan treenaaminenhan olisi tärkeää jokaiselle naiselle, ei pelkästään synnyttäneille ja ihan muistakin syistä kuin miehen nautintoa lisäämään.
Itsestään se vaan on kiinni ja kaikkea uuttakin voi kokeilla. Jos ei tykkää, niin se on sitten ainakin koklattu. Tähän vaikuttaa molempien tuntemukset.
Ja vielä jaksan tuosta ilolihasten treenistä mainita. Minulle 3 muksun äippänä se oli ekan synnytyksen jälkeen parhaita päätöksiä elämässäni aloittaa säännöllinen jumppa. Jo silloin tuli hankittua ekat geishakuulat. Edelleenkin treenaan kuulilla, mutta myös ilman niitä vaikka autolla ajaessa se on jäänyt tavaksi.
Jos haluaa väljää tavaraa, olet oikeassa. Mutta miehet ei halua sellaista.
Kukaan ei lihoa 36 kiloa parissa viikossa :D