Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kannatti lopettaa pillerit!!

Vierailija
20.06.2010 |

Niistä ei oo ollu mulle ku haittaa vaan. Lopetin pääasiassa sen takia, koska ne aiheutti minulle ahdistusta ja masennusta, mutta nyt olen huomannut, kuinka moni muu asia on myös paremmin.

Mieliala siis parani, tuntuu että olen taas oma itseni, olen iloinen itseni ja paljon sosiaalisempi. Päänsärky ja ummetus ovat myös tiessään, joista kärsin myös todella paljon. Silloin en aattelut, että nekin voivat johtua pillereistä. Pillereiden aikana minulla oli myös haluttomuutta, mutta nyt taas seksi maistuu. Ei kiitos minulle enää koskaan pillereitä.

Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä ehkäisy nyt käytössä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääkin haisi kamalalle.

Vierailija
2/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pillereitä n. kymmenen vuotta, välissä yksi raskaus joka alkoi melkein heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Mä kyllä inhosin olla luomuna, ja nyt kun on toisen lapsen vuoro, inhoan yhtä lailla. On menkkakivut, ovulaatiokivut, hormonitoiminnan vaihtelusta johtuvat selkäkivut, on finnejä ja mielialan muutoksia - siis mä en muistanut että naisena olo on näin pyllystä. Pillereiden kanssa mun keho oli kivasti kontrollissa, sain itse päättää milloin on välivuoto vai otanko sitä ollenkaan, ja iho oli aina kaunis ja sileä. Mä käytän pillereitä niin kauan kuin lääkäriltä reseptin vaan saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta lähti seksihalut kun lopetin pillerit.

Nyt ei ole käytössä mitään ehkäisyä, kun ei ole seksielämääkään...

Vierailija
4/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin 2laattaa ja sit oli pakko lopettaa...musta tuli niin HULLU,et saatoin käydä käsiksi mieheen...kerranki ku suutuis sille huusin aivan raivona ja syöksyin häntä kohti ja niin lujasti tönäisin että kaatui.Onneks takana oli sohva jolle kaatui,ettei sattunut pahasti.Mies säikähti mun käytöstä,mut mä itse säikähdin viel enempi.se oliki viiminen ilta ku otin pillerin...ja siihen loppui raivoamiset.

Aivan järkyttäviä myrkkyjä noi pillerit!!!

Vierailija
5/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan hormonikierukka aiheutti kamalia mielialanvaihteluita ja elottomuutta. Kierukka pois, ja elämänhalu ja laatu parani. Nyt mennään kondomilla, ja toivotaan että ei tule vahinkoja ennen sterilisaatiota.

Vierailija
6/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankin menty moooonta vuotta varmojen päivien(tuolloin lapsi ei olisi ollut katastrofi) tai kondomien kanssa, eikä mitään valittamista.

Nyt tulevan sektion yhteydessä tehdäänkin sitten sterilisaatio, niin ei tarvitse enää asiaa miettiä ollenkaan vaan voi entistä vapautuneemmin nauttia petipuuhista, ihanaa ;)

Kovasti tosin yritettiin vielä kierukkaan taivutella(ikää 33v), mutta en todellakaan halua sisääni mitään ylimääräistä!

Vierailija
7/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsiluku täynnä ja käytössä kuparikierukka.

Vierailija
8/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mercilonia yli kymmenen vuotta, ei suurempia ongelmia kunnes tuli verenpainette. Vaihdettiin cerazetteen, ja ongelmat tuli.. finnejä, lievä sekopäisyys (ennen kuukautisia eri toten samoin oli mercilonin kanssa), seksihalut oli ok mut huonohkot ja taisin lihoakin. Jätin pois, ja pelkäsin että finnit jää, mutta nyt olo on mitä mainion! seksiä tekee mieli, iho on ylläen hyvä, eikä menkkakipuja juurikaan ole, eivätkö kuukautiset ole juurikaan muuttuneet, pikkasen runsaammat mutta ei mitään kummempaa.

seksin ja ehkäisyn puolesta voisin ottaa taas pillerit mutta en minipillereitä vaan ne toiset, mut tuskin antaisivat. Kortsujen kanssa leikkiminen on vähän ikävää, mieluusti olisin ilman mut minkäs teet..

Vierailija
9/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuraivarit loppui kuin seinään!

En tajua miten ne väittää että suurimmalla osalla ei tuu mitään oireita? Ne naiset ei vaan tiedä että oireet johtuu pillereistä, luulevat tulleensa riivinraudaksi ihan ittestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi