Minkä ikäisen päästätte festareille?
Viitaten tuohon aiempaan keskusteluun onko kohtuutonta rangasita teiniä kieltämällä pääsy provinnssiin. Niin lähinnä itse ihmettelin sitä että onko teistä ihan ok että teinit käy festareilla? (tarkoitan sellaisia reissuja joilla myös yövytään paikan päällä) Mulla itselläni ei lapset ihan vielä sen ikäisiä että ois teinejä mutta nyt kun asiaa ajattelen niin ei kyllä mitään asiaa mihinkään festareille kun vasta 18v, ehkä 17v. Syystä että itse olen noita festareita aikanaan sen verran kierrellyt että ei sillä kokemuksella tosiaankaan ole mikään teinien paikka enkä omien lasten halua siellä kännäävän ja tekevän ties mitä - kun juuri sitähän siellä suurin osa tekee niin en tosiaan voi luottaa että tekisi omat mukulani poikkeuksen. Itse olen siis nämä reissut tehnyt vasta kun olen ollut 18v, ei sillä että sen viisaampi siellä olisin ollut mutta kuitenkin eriasia kuin 15v.
Ja tokihan ne teinit voi haluta mitä tahansa ja pieni maailmanloppuhan se voi olla jos jää bileet väliin mutta eikö se juuri ole vanhemman tehtävä?
Vai mitä mieltä olette?
Kommentit (2)
Ja sitten taas toisaalta teinisti itsestään on kiinni niiiiiin paljon, millainen luonne on ja kuinka vastuuntuntoinen. Jotkut vois ihan huoletta toisaalta jo lähteä 16 vuotiaana, toiset ei ole tarpeeksi kypsiä vielä kolmekymppisenäkään....
Ehkä ensi kesänä, jos mielii