Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Oletko nähnyt sinkkuelämää 2 leffan? Piditkö siitä?

Vierailija
19.06.2010 |

kumpi oli parempi 1 vai 2 ja piditkö itse sarjasta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se, että ajellaan neljällä autolla peräkkäin ihastelemaan jotain arabisheikin kattokruunuja - voisiko olla kiusallisempaa. Tää pisti mulla enemmän silmään kuin naiskuva, vaikka totta kai leffa ja ko sarja näyttää naisen aika hölmönä kanana, ei siinä mitään. Tykkäsin silti aikoinaan tv-sarjasta ihan viihteenä, toisin kuin leffa 2:sta. Ykkösosaa elokuvasta en enää muista, vaikka varmaan senkin olen nähnyt.

Vierailija
2/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännitettä, tästä 2 leffasta en sitä hirveästi löytänyt! Ykköstä en ole nähnyt, joten sarja siis ehdottomasti paras.

Ja sarjastakin pidin eniten ne parit eka kautta, kun ei vielä mennyt niin överiksi muotishowksi. Onhan ne vaatteet tietty kivoja, mutta ei ihan riitä sisällöksi mulle.

Tuossa 2-leffassa oli periaatteessa ihan hyviä teemoja (avioliiton väljähtyminen, lapset vs. lapsettomuus, ikääntyminen ja sen vaikutukset jne.), mutta ei ne oikein nousseet siivilleen.

Mutta toki Sex and the City -fani tuon leffan menee kattomaan, onhan sillä silti joku viihdytysarvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) sarja 2) elokuva 1 ja 3) elokuva 2

samaa mieltä!

Vierailija
4/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ois voinu luulla, että tuosta "villien ja vapaiden" newyorkilaisnaisten ja arabien kohtaamisesta ois voitu saada enemmänkin irti, kuin vautsi vau -tyyppistä ihmettelyä. Vaikka sitä kai ne jenkit ihan oikeestikin harrastaa...

Vierailija
5/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin eka leffa. Sarja tietysti paras, leffat ovat ihan eri tyyppisiä. Mutta tämä toinen leffa oli mun (ja ystävieni) mielestä piristävä: samaan aikaan hauska, liikuttava ja rentouttava. Ei tietenkään mitään ydinfysiikkaa, mutta aitoa (jo vähän vanhempien) naisten ajatusmaailmaa. Meidän leffajengi oli 35-vuotiasta. Suosittelen!

Vierailija
6/16 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin niin hyvä kuin sarja. Parempi kuitenkin kuin ykkönen.

Oli silmänruokaa: ihania vaatteita, kauniita kattauksia, loisteliaita ympäristöjä.

Kyllä herätti ajatuksia: Ensinnäkin tuo kahden asunnon avioliitto kuulostaa hyvältä, muutamat tuttavani elävät niin ja olemme itsekin mieheni kanssa jutelleet asiasta. Olisi oma paikka, jossa voisi olla tarvittaessa ihan omassa rauhassaan...

Ja toiseksi tietysti tuo islam-kysymys, että ovatko ne musliminaiset kaapujensa alla kuitenkin noin hauskoja ja hyväntuulisia, kun kokoajan hoetaan alistetuista naisista ja että bukran käyttäminen pitäisi kieltää julkisilla paikoilla.

Vierailija
7/16 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta mukavaa viihdetta...Mutta elokuvat ovat valitettavasti niin erilaisia kuin sarja.

1) sarja 2) (suurella erolla) 2. leffa 3) 1. leffa

Vierailija
8/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15v kävi katsomassa sen huumorilla kavereittensa kanssa ja sanoi, että täyttä kuraa on.

Esittelee naisen jonakin erillisenä ihmisyydestä irrallisena olentona. Sanoi hän.

Vierailija
9/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen oli turhan surumielinen mun makuun ja kakkosessa oli komeita miehiäkin. Alkuperäinen sarja oli paras näistä kaikista:)

Vierailija
10/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) sarja 2) elokuva 1 ja 3) elokuva 2

Vierailija
11/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa kumpi oli parempi 1 vai 2 ne oli niin erillaisia. Mutta siis tosi hyvä leffa oli.

Vierailija
12/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidinsarjasta ja ykkös leffasta. Kakkonen oli oikeesti säälittävä väkisin väännetty täysin suti leffa wannabe!!!!!!!

Vierailija
13/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapsettomaako?

Vierailija
14/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noi elokuvat on ihan eri kaliiberia kuin sarja. Semmoista tavallista viihdehuttua aivokuolleille. Luxuselämän esittelyä, elokuvassa ei kyseenalaisteta materianpalvontaa mitenkään. Jossain arvostelussa oli, että aikuisten satu lamavuosille, ja just sitä se oli..

Mä en harrasta kauheasti ns. viihde-elokuvien katsomista, mutta nuo Sinkkuelämäät on kyllä täyttäneet mulle sen slotin. Ykkösen olen nähnyt jopa kolmasti! Pitäähän sitä katsoa välillä ns. mainstream-Hollywood leffojakin, jos haluaa pitää elokuvasivistyksensä päivitettynä.

Vierailija
15/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse elokuvan luoma kuva naisesta?

tai oikeastaan näin on kummankin sukupuolen kohdalla.

Vierailija
16/16 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen leffa ei ollut komedia, enemmän draama.

Juoni tosin oli ensimmäisessä parempi.

Ei tuollaisia leffoja voi kovin vakavasti katsoa ja arvostella. Sopiva parin tunnin hömppäleffa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi