Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän uusperheellä sujuu?

Vierailija
18.06.2010 |

Paljonko lapsia ja kenen? Miten sujuu exien kanssa? Kertokaa jotain uusperheen arjesta..

Minä niin rakastunut neljän lapsen isään ja itselläni 3 lasta.. mitähän tästä tulee jos ja kun hynttyyt lyödään yhteen....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen exään hyvät välit, asiat hoituu. Miehen lapsi on jo 16v ja yhteisetkin jo alakoulussa, joten elämä on melko mukavaa ja helppoa.

Vierailija
2/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kestää ainakin pari vuotta ennen kuin lapset ovat tottuneet toisiinsa.

Jos sinulla on lehmän hermot - sillä sinähän sen lapsilauman sitten lopulta hoidat -, ja teillä molemmilla on tosiaan tahtoa ja rakkautta tuohon, jos on mahdollisuus tarpeeksi isoon taloon ja jos te molemmat aikuiset hyväksytte ihan jokaisen niistä lapsista kuin omiksenne, niin voittehan te onnistuakin.

Käy lukemassa suomen uusperheellisten liiton kotisivuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mun ja kaksi yhteistä. Exän kanssa sujuu viileästi, mutta pysytään asiallisissa väleissä. Raskainta mulle on se, että esikoiseni on paljonpois kotoa, isällään, miehelle se, ettei hänellä ole viralista oikeutta lapseeni, hänen mielipidettään ei kysytä esim perheneuvolassa jossa olemme lapsen asioilla rampanneet.

Vierailija
4/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulabaloohon ja vaihtaa nuorempaan... Nimim. kokemusta valitettavasti on

Vierailija
5/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi 7 lapsen rumbaan.

Tämäkään ei ole helppoa.

Toisaalta, miehesi on tottunut useaan lapseen. Mieheni (tämä uusi) ei ollut. Pitkäaikainen poikamies sai nelikymppisenä yhtäkkiä vaimon, vauvan ja teinin.

Voin kertoa, että ihan ei ollut ruusuillatanssimista alkuaika.

Mutta meillä on tahtoa ja rakkautta. Tahdolla ollaan välillä menty ( :

Vierailija
6/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exään ok-välit.

Teini näkee aika paljon isäänsä ja soittelevat päivittäin.

Vierailija
7/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 virallisesti minun,ja kohta 2 yhteistä..en kyllä näitä yksin hoida=)Mies osallistuu kaikkeen mihin minäkin,exän kanssa välit viiileät,mutta tapaa lapsiaan ja lasten takia yritän pysyä rauhallisesti.Plussaa on se että jos meillä olisi 4 lapsen ydinperhe,olisi vaikeaa saada lapsille hoitaja kun niitä niin monta,nyt kun isot ovat isällään saadaan 2 nuorinta hyvin hoitoon,ja saadaan omaakin aikaa=)Paremmin meillä sujuu kun exän kanssa aikoinaan ydinperheessä,en ole katunut päivääkään,kohta 5-vuotta yhdessä.

Vierailija
8/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on 3 lasta ja mulla 1 ja sit on 1 yhteinen:) hienosti menee.. toki alkuun oli oppimista jokaisella ja oman paikan hakemista. mut kaikesta on selvitty ja kaikkia lapset on ihania:)

3v ollaan menty näin.. :)

exiin ei oikein pidetä yhteyttä muuta kuin pakollisissa asioissa. yhteyden pito on kovin vähäistä.

Vierailija
9/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1 yhteinen lapsi,toinen tulossa.

Meillä siis asuu 3mun ja 1 meidän yhteinen lapsi.Miehen toinen muksu käy sillon tällön täällä.

KYllähän tää välillä on pientä sirkusta tää meidän elämä,mut hyvin on kyl lapset ottanu uuden isukin vastaan ja heidän sisarpuolen :)

Exään mulla välit on...no joo,pakkohan se on olla yhteydessä ku lapsiakin on.Miehellä exäänsä vissiin ihan hyvät välit.Paskaa se siitä puhuu,mut päin naamaa on niin mielin kielin.

Ei tää oo kyl kellekkään heikkokermoiselle tää uusperhe homma,mut me jotka jaksetaan,niin meillä menee hyvin :)

Vierailija
10/10 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole aikaisempia lapsia, mulla oli yksi. Nyt on yksi yhteinen, eli kaksi lasta perheessä. Paljon helpompaa ja nautittavampaa arki näin. Exän kanssa elämä oli helvetllistä ja olinkin käytännössä yh jo avioliitossa.

Seitsemän lapsen perheessä voin kyllä olla hulinaa. Toisaalta mies on jo varmasti tottunut moneen lapseen. Millä ikähaitarilla lapset on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä