Saako jostain ulkomaisesta nettikaupasta edullisemmin merkkikosmetiikkaa?
Kommentit (8)
www.strawberrynet.com
Tuolta olen tilannut useinkin esimerkiksi Elisabeth Ardenia, Cliniquea ja Biothermia, kyllä on halpaa verrattuna Suomeen (varsinkin jos dollarin kurssi on huono) ja viikossa tuli kotiin. Kannattaa vaan kattoo ettei kertatilauksen summa mee euroissa laskettuna yli viidenkympin, muuten voit joutua hakemaan tullista.
Siis onko se 50€ tosiaankin raja? Enhän mä saa tilattua kuin yhden tuotteen kerralla...
gorgeousshop.co.uk esim. Clarinsin tuotteet suunnilleen saman hintaisia kuin taalla kaupoissa - Suomessa olen katsellut niita ja nayttavat paljon kalliimmilta. On siella paljon muitakin merkkeja, seka myos hiustuotteita mutta toimitusmaksu EU-maihin nakyy olevan £9.95 vain 500 g:n asti joten kosmetiikassa on ok, mutta hiustuotteistahan tulee helposti painavampi paketti ja sitten toimitus maksaa enemman. Mutta tullimaksuja ei tietenkaan EU:n sisalla tule.
No mulla meni kurssiheilahtelujen takia viimeks suunnilleen eurolla yli, ja jouduin hakeen tullista ja maksaan verot. Tosin silti tuli paljon halvemmaksi kuin Suomesta ostettaessa. Tuolla summalla tilasin Elisabeth Ardenin kosteusvoiteen, Biothermin selluliittivoiteen (joo too much information...), Cliniquen huulikiillon ja miehelle partavaahdon, eli halpaa on. Tosin ne oli alessa.
haluamiani Clarinsin tuotteita edullisimmin Suomeeen -postikuluista huolimatta. Siellä ei vain näyttänyt olevan Cliniquen tuotteita joita myöskin haluaisin tilata. Muitakin vinkkejä siis vastaanotetaan edelleen.
gorgeousshop.co.uk esim. Clarinsin tuotteet suunnilleen saman hintaisia kuin taalla kaupoissa - Suomessa olen katsellut niita ja nayttavat paljon kalliimmilta. On siella paljon muitakin merkkeja, seka myos hiustuotteita mutta toimitusmaksu EU-maihin nakyy olevan £9.95 vain 500 g:n asti joten kosmetiikassa on ok, mutta hiustuotteistahan tulee helposti painavampi paketti ja sitten toimitus maksaa enemman. Mutta tullimaksuja ei tietenkaan EU:n sisalla tule.
lookfantastic.com :sta usein ja ollut tyytyväinen.Erityisesti hiustuotteita on edullisesti,TIGit puolet edullisemmin kuin täältä.
lookfantastic.com :sta usein ja ollut tyytyväinen.Erityisesti hiustuotteita on edullisesti,TIGit puolet edullisemmin kuin täältä.
Briteistä tilatessa ei tarvitse miettiä tulleja tai alveja.
Esim. Strawberrynetissä ei ole postikuluja ollenkaan,voihan sitä tilata vaikka kymmenen tuotetta peräjälkeen