Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän myydä kaikki 33 muumimukia?

Vierailija
17.06.2010 |

Vai säästää niitä vielä? Ei ole oikein paikkaa missä säilyttää. Vai säästäisikö lapsille "pesämunaksi" :D Jos veis ne varastoon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään niistä tosi paljon?

Vierailija
2/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole pysynyt laskuissa monta niitä on, kaksi vanhinta ja kaksi uusinta puuttuu, muuten on kaikki. Enkä todellakaan aio noita uusia ostaa kaapin täytteeksi, inhottaa jo koko kokoelma :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahjot maksaa niistä monta tonnia, jos myytte köntässä.

Vierailija
4/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 joulumukista tähän päivään kaikki mukit.

ap

Vierailija
5/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on koko kokoelma niin se on vielä joku päivä arvokas. Lapset kiittää jos säästät sen perinnöks. Itse menetin tosi arvokkaan ja vanhan arabian astiaston kun porukat myi sen ja kyllä harmittaa!!!

Vierailija
6/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eihan noi 2005 vuoden jalkeiset mukit viela niin erikoisia ole. Siis et niitahan on melkein kaikilla. Eli sailyta vaan viela niin arvo voi nousta enemman.

Vierailija
7/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lundia ja Muumimukit, voi taivas

Vierailija
8/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti tiedä, että mikä noissa mukeissa ja Lundioissa on niin kamalaa.

Kertokaa, että minkälainen on hienoa ja ok.

Mulla on myös Taika-sarjaa ja korkeakiilto-ovia olkkarissa, mutta nehän ovat ilmeisesti myös aivan perseestä...

Valaiskaa mua, tyylitietoiset :)

Vierailija
9/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten Muumi-mukien arvo ei tule nousemaan samanlaiseksi kuin 1990-luvun mukien koska Muumi-mukien keräilijöitä on paljon ja niitä valmistetaan huomattavasti enemmän kuin 1990-luvulla.

Vierailija
10/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on koko kokoelma niin se on vielä joku päivä arvokas. Lapset kiittää jos säästät sen perinnöks. Itse menetin tosi arvokkaan ja vanhan arabian astiaston kun porukat myi sen ja kyllä harmittaa!!!

Vierailija
11/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti tiedä, että mikä noissa mukeissa ja Lundioissa on niin kamalaa.

Kertokaa, että minkälainen on hienoa ja ok.

Mulla on myös Taika-sarjaa ja korkeakiilto-ovia olkkarissa, mutta nehän ovat ilmeisesti myös aivan perseestä...

Valaiskaa mua, tyylitietoiset :)

lundia, muumi-mukit, aaltomaljakot, mariskoolit ja kivilyhdyt eivät ole järin uniikkia tavaraa. Itse arvostan kestävää tavaraa ja sen edellä mainitut tuotteet mielestäni täyttävät.

Toisaalta, jos haluaisi kulkea omia polkujaan, pitäisi uniikista roinasta ja taide-esineistä maksaa huomattavasti korkeampaa hintaa.

Vierailija
12/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousevat mihinkään arvoon arvaamattomaan. Liikaa liikkeellä niitä.

Vierailija
13/14 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki erivärisiä.

Vierailija
14/14 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaa että niiden keräämisessä ei ole mitään järkeä. Miksi maksaa satasia jostain mukista mikä on maksanut joskus jotain kympin ja ollut tavallisena kahvimukina, kömpelöjä ja rumia.

Itsekin meinasin ostaa sen millenium-mukin halpakaupasta aikoinaan muistoksi vuosituhannenvaihteesta, mutta en sitten raaskinut maksaa niin paljon tavallisesta mukista. Nyt ne on muka arvokkaita.. pah. Ostin paljon hienommat jalalliset lasit joissa oli hieno 2000 merkki, huomattavasti tyylikkäämpi muisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi