Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iittalan tarrat

Vierailija
17.06.2010 |

Tuli tuosta yhdestä wt-ketjusta mieleen, että moniko pitää ne punaiset tarrat paikalaan esim. laseissa. Itse olen aina ottanut pois, mutta joskus näkee jollain ne paikallaan. Kaipa ne silti ajan mittaan lähtee itsekseenkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kulhossa oli tarra erillään, että olisin voinut liimata, jos olisin halunnut...

Vierailija
2/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ole niin järkyttävän kiinnostunut siitä, millaisen vaikutuksen teen kanssaihmisiniini, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi poistaa. Mä en oikeastaan edes ajattele asiaa, paitsi silloin, kun tää aika ajoin nousee täällä puheenaiheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan pois, mielestäni ne kuuluu ottaa. En pidä muissakaan astioissa valmistajien tarroja esillä, eikä Iittalan "I"-tarrat edusta mulle mitään taetta hyvästä laadusta, ne on käyttöastioita. Esim. Kivi-tuikuissa ne vain rumentaa sitä tuotetta, kauniimmaltahan ne näyttää pelkästään omassa yksinkertaisuudessaan.

Mutta monet pitää ne paikallaan, noloa kyllä. Ja kohta ketju täyttyy niistä, jotka ehdottomasti on sitä mieltä, ettei niitä parane poistella.

Vierailija
4/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole viimesistä hankinnoista poistanut. pirun tiukassa ovat, vaikka pestään päivittäin koneessa.

aivan sama

Vierailija
5/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei lähde, niin en jaksa repiä. Irtoaa sitten kun on irrotakseen.

Vierailija
6/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on kaapin perällä joitain kymmeniä vuosia vanhoja laseja, joissa on Iit tallella.

Uskon että ovat arvokkaita.

Vierailija
7/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin ksyleenillä irrottamaan tarrat. Ne jämähtää kiinni todella lujaa, ei auttanut astianpesukone eikä liotus.

Vierailija
8/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasiin? Kun se tarra lähtee pois niin lasit ei näytä enää Iittala laseilta. Sama se ostaa jotkut halpislasit, näyttävät ihan samoilta!

Vierailija
9/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella sitä ihmiset päätänsä vaivaavat :)-5

jos ei lähde, niin en jaksa repiä. Irtoaa sitten kun on irrotakseen.

Vierailija
10/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä pitää niiden antaa olla paikallaan. Ei siis Iittalan, vaan erään toisen firman tuotteiden, joita tytäryrityksemme myy. Kun meillä on niitä tuotteita käytössä ja esillä, niin niissä pitää antaa tarrojen olla (että asiakkaat tietää, mistä/kenen tuotteesta kyse).

Ja arvatkaapa, montako kertaa olen meinannut repiä niistäkin tarrat?!

Vierailija
11/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähtenyt nopeasti konepesussa ne.. Mutta en todellakaan jaksa alkaa nyppimään niitä.

Vierailija
12/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Essence-viinilasien (jotka nyt muutenkin kyllä tunnistaa) jaloissa on mattapainatuksella sama logo.

Itselleni joku joskus kommentoi sitä, että laseissa oli tarrat. En ollut tosiaan koskaan edes ajatellut asiaa, eivätkä ne olleet käsin tiskatessa itsestään lähteneet.

Mutta varmaankin olen nolo tyyppi :b

Vierailija
13/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eccense laseista lähti tosi kivasti, samoin kivi-tuikuista. Ylimääräiset tarrat lisään Tarjoustalon halpis-mariskooleihin ja annan niitä häälahjaksi. Valitsen vielä hääpöydästä kauneimman paketin, vaihdan kortit keskenään.

Vierailija
14/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eccense laseista lähti tosi kivasti, samoin kivi-tuikuista. Ylimääräiset tarrat lisään Tarjoustalon halpis-mariskooleihin ja annan niitä häälahjaksi. Valitsen vielä hääpöydästä kauneimman paketin, vaihdan kortit keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän